Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[454] Przeszczep serducha

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[454] Przeszczep serducha
#11
 Kanapa 
Pewnie jakaś zmiana systemowa.
Jak podmieniłem silnik w waryjacie na coltowski to jeden czujnik był w innym miejscu niż w przedlifcie.
Wystarczyło zamienić zaślepki i wszystko zadziałało.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#12
 Pawelt33 
Bastos ma trochę racji - natknąłem się na ogłoszenie skrzyni z poliftowego colta z 2011r, widać że też ma ten czujnik, więc moja skrzynia pewnie też jest z poliftowego colta powyżej 2011r - podobno ma przebiegu 89 tyś. Nic to najważniejsze że serducho prężnie bije, ustały wszelkie stuki, puki a skrzynia chodzi płynnie i nie ma mowy o ciężkim wbijaniu jedynki czy zgrzytającym wstecznym Smile
 Odpowiedz
#13
 Pawelt33 
Zdjęcie tej skrzyni z colta poliftowego z 2011r


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
#14
 BASTOS 
(27.09.2021, 15:03)Pawelt33 napisał(a): Nie zapala checka. Silnik jest z 2008r. Silniki do coltów do 2008 r miały czujnik zmiennych faz rozrządu-tuż przy wlewie oleju. Po 2008r tego czujnika już nie było. Dlatego jak kupowałem silnik zwracałem uwagę aby ten czujnik był bo w instalacji silnika w moim smarcie jest wtyczka do tego czujnika. Pozostawienie jej bez podłączenia zapewne generowało by błąd. Tak że to też nie to. Kiedyś przy okazji np. smarowania cięgien od biegów, wyciągnę go. Ciekawi mnie że na żadnym zdjęciu w Googlach, ani na aukcjach czy sklepach nie spotkałem takiego ustroistwa.

Jest trochę tych skrzyń do sprzedania trzeba poszukać. Skrzynia jest od wersji Clear Tek. Czujnik miał za zadanie przekazać informacje na jakim biegu znajduje się samochód. Systemy start-stop były bardzo awaryjne, same przestawały działać, a inni je programowo dezaktywowali. I w tych właśnie wersjach nie było czujnika zmiennych faz rozrządu. Co nie oznacza że silnika nie można przełożyć, bo po małych poprawkach będzie on działał prawidłowo. Colty są bardziej zarzynane przez kierowców niż forfory. Skrzynie tam padają jak muchy. Także posiłkują się poliftowymi. Wszelkie informacje są wyrwane od gościa który się tylko w coltach specjalizuje. Także to nie są moje mądrości. A poza tym, kolego Pawle drogi wiesz że rzadko się mylę.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
"Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem"
 Odpowiedz
#15
 BASTOS 
(27.09.2021, 17:55)Pawelt33 napisał(a): Bastos ma trochę racji -...

Trochę?! Zapamiętam to sobie.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
"Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem"
 Odpowiedz
#16
 Pawelt33 
No i po ptokach-rabatów nie będzie.Wink
 Odpowiedz
#17
 Pawelt33 
Napisałem że trochę ponieważ z tego co napisałeś wynikało że mam silnik od colta poliftowego - a wynika że to skrzynia jest z polifta i ostał się na niej czujnik potrzebny do silnika z colta poliftowego. Natomiast od czego on jest? Być może od systemu start-stop.
 Odpowiedz
#18
 Smarkacz 
Wchodząc przed chwilą na forum zastanawiałem w jakim dziale umieścić link do tego filmu i jak go nazwać?
Wtem patrzę a na początku forum jest odpowiedni post, pod idealnym tytułem, pod który mogę się podpiąć. Smile





Polecam obejrzeć odcinki od samego początku.  Ten odcinek jest już po przeszczepie serducha i to już kosmetyka.
 Odpowiedz
#19
 Pawelt33 
?Ja aż tak nie rzeźbiłemSmile
 Odpowiedz
#20
 Smarkacz 
WIĘC ZASZALEJ! 
Skoro już tracisz kasę i energię to wykrzesaj z siebie jeszcze trochę więcej, aby wbić się na TOP.
Zrób coś, aby nie tylko koledzy z forum o Tobie mówili. Wink
"jak kraść to miliony" Wink

Tutaj masz inny silnik. 



 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu