Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[454] Smart Forfour - Kasowanie inspekcji serwisowej

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[454] Smart Forfour - Kasowanie inspekcji serwisowej
#1
 Gość 
Mam pytanie czy wie ktoś czy w smarcie forfour można ręcznie wykasować inspekcje serwisową ??? Jak zna ktoś procedure kasowania tej inspekcji to prosze o napisanie .
 Odpowiedz
#2
 prost13 
Czy ktoś z klubowiczów może wie jak skasować licznik przeglądu. Mam ponad 100 tyś. nakręcone, dzwoniłem do serwisu chłopaki krzyczą sobie za przegląd 1,5 - 2 tyś. jakoś chwilowo na taki wydatek mnie nie stać więc, albo sam sobie zrobię przegląd albo będe zmuszony wydać taką kasę a gwarancji i tak już nie mam, a do BMG podchodzę jak do jeża. No chyba że ktoś ma namiary na tańszy serwis.

Serdeczne dzięki za pomoc

Piotr
 Odpowiedz
#3
 krzynaw 
moze zadziala

http://www.evilution.co.uk/index.php?id=458
Smart F4 1500cc CDI (2009 - ?)
Smart F2 700cc (2011 - ?)
 Odpowiedz
#4
 prost13 
Będe sprawdzał w środę czy to zadziała, znalazłem sobie nowy nie autoryzowany serwis dla samochodziku. Czas spróbować coś nowego. Do starego jedynie po co mogę wracać to po części i po nic więcej.
 Odpowiedz
#5
 prost13 
Dziękuje serdecznie za podpowiedź, skróty klawiaturowe zadziałały i serwis skasowany na 20 tyś. km na następny przegląd, chłopaki zrobili mi bardzo fajnie przegląd posprawdzali mi co zgłosiłem, jeszcze czekam tylko na klocki bo nikt na miejscu nie miał. Jak dostane rachunek to napisze ile za wszystko zapłaciłem.
 Odpowiedz
#6
 Quick 
- włącz zapłon na II (bez odpalania / świecą się kontrolki) i natychmiast po włączeniu zapłonu, bardzo szybko dwa razy wciśnij pierwszy od Twojej lewej klawisz - ten którym przestawiasz wskazania wyświetlacza w tryb przebieg total / dzienny / temperatura.
- teraz wyłącz zapłon (na I) i wciśnij ten sam przycisk co wcześniej, trzymając go wciśniętego włącz zapłon na II i czekaj z przyciśniętym klawiszem i na włączonym zapłonie, aż na wyświetlaczu (tam gdzie przebieg total / dzienny / temperatura) po ok 10 sek. pojawi ci się 20000 lub 15000. Wtedy puść klawisz, wyłącz zapłon.
Stan inspekcji zostanie wykasowany.

Jak się nie uda to ponawiamy próbę.

Pewnie nie masz już tego auta, ale być może pomogłem innym poszukującym tego przepisu.
Pozdrawiam, Quick
 Odpowiedz
#7
 tomcio83 
powiedz mi jak skasowales ten przeglad bo mnie denerwuje caly czas na liczniku 999km i kluczyk. ogladalem ten filmik ale za bardzo nie kumam co on wciska
 Odpowiedz
#8
 pawel1975 
Quick,pomogłeś. U mnie zadziałało. Po kombinacji jaką opisałeś pokazało się 20000 i serwis już się nie wyświetla przy odpalaniu.
 Odpowiedz
#9
 esposa 
(21.04.2010, 08:29)Quick napisał(a): - włącz zapłon na II (bez odpalania / świecą się kontrolki) i natychmiast po włączeniu zapłonu, bardzo szybko dwa razy wciśnij pierwszy od Twojej lewej klawisz - ten którym przestawiasz wskazania wyświetlacza w tryb przebieg total / dzienny / temperatura.
- teraz wyłącz zapłon (na I) i wciśnij ten sam przycisk co wcześniej, trzymając go wciśniętego włącz zapłon na II i czekaj z przyciśniętym klawiszem i na włączonym zapłonie, aż na wyświetlaczu (tam gdzie przebieg total / dzienny / temperatura) po ok 10 sek. pojawi ci się 20000 lub 15000. Wtedy puść klawisz, wyłącz zapłon.
Stan inspekcji zostanie wykasowany.


Jak się nie uda to ponawiamy próbę.

Pewnie nie masz już tego auta, ale być może pomogłem innym poszukującym tego przepisu.

UDAŁO się Smile
Dzięki Quick, bo świetnie to opisałeś. Robiłam wg opisu evolution i byłoby wszystko ok, gdybym przesuneła się o pozycję w górę - u evolution 2 kliki są na pozycji 1.
Zakładając, że mamy 4 pozycje kluczyka wg kolejności OFF, 1, 2, ON to 2 kliki mają być na pozycji 2 (włączone ikony, radio bez zapalania), przekręcenie na pozycję 1 (nie OFF) zgodnie z instrukcją Quick i działa.
Usunęłam 2kluczyki przy przebiegu 157000km, następny przegląd przy 200000kmVery happy
99euro w kieszonce Evil or very mad
 Odpowiedz
#10
 Jaro1974 
(21.04.2010, 08:29)Quick napisał(a): - włącz zapłon na II (bez odpalania / świecą się kontrolki) i natychmiast po włączeniu zapłonu, bardzo szybko dwa razy wciśnij pierwszy od Twojej lewej klawisz - ten którym przestawiasz wskazania wyświetlacza w tryb przebieg total / dzienny / temperatura.
- teraz wyłącz zapłon (na I) i wciśnij ten sam przycisk co wcześniej, trzymając go wciśniętego włącz zapłon na II i czekaj z przyciśniętym klawiszem i na włączonym zapłonie, aż na wyświetlaczu (tam gdzie przebieg total / dzienny / temperatura) po ok 10 sek. pojawi ci się 20000 lub 15000. Wtedy puść klawisz, wyłącz zapłon.
Stan inspekcji zostanie wykasowany.

Jak się nie uda to ponawiamy próbę.

Pewnie nie masz już tego auta, ale być może pomogłem innym poszukującym tego przepisu.

Działa, polecam. Mi sie ustawił na 20tys. Dzięki
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Smart Forfour - problem z zamkiem od bagażnika Kenner 3 1.862 03.07.2018, 22:22
Ostatni post: Kanapa
  [454] Demontaż tapicerki drzwi Smart Forfour SmartM 2 638 01.06.2018, 14:54
Ostatni post: SmartM
  Smart Forfour - problem ze wspomaganiem kierownicy ? plaski152 41 10.804 23.03.2018, 13:13
Ostatni post: BASTOS
  [454] Smart forfour 1.5 CDI 68 koni nagrzewa się do max 70 stopni AdiqDomiq 0 269 15.11.2017, 16:22
Ostatni post: AdiqDomiq
  demontaż zderzaka przedniego i błotników Smart forfour 454 monika30rz 2 1.017 26.08.2017, 14:05
Ostatni post: kacper.diablo
  [454] Cieknący dach smart forfour amber666 15 3.129 28.03.2017, 21:00
Ostatni post: Ewa Stasiak
  Nowy nabytek SMART FORFOUR 1.3 chromus 1 903 03.05.2016, 13:28
Ostatni post: rogas
  [454] smart forfour 454 problem z odpaleniem Eksponat 3 1.104 02.12.2015, 22:24
Ostatni post: Sołtys
  Forfour immobilizer adamsvip 4 2.848 14.11.2015, 19:05
Ostatni post: BASTOS
  [454] [454] Świece smart forfour 1.5 Brabus Redoctober 2 988 18.05.2015, 20:01
Ostatni post: Redoctober



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu