Witam. To mój pierwszy post na tym forum i pewnie zaraz ktoś mnie zjedzie że temat był gdzieś walcowany. Niestety nie mogę go nigdzie znaleźć.
Do rzeczy.
Smart ForTwo 2001 r 600 turmo benzyna. 108tyś km.
Kupiony z Niemiec
Z dokumentów wynika że w 2013 miał robione zawory.
Postał trochę pod domem od zakupu i po odpaleniu zaczął kopcić na niebiesko.
Myślałem, że to turbina więc wymieniłem ją na regenerowaną.
Stara okazało się że miała luzy wzdłuż osi.
Po jej założeniu został wyczyszczony intercooler, przepływomierz i odpał.
Niestety jest tak samo jak było.
jedzie przez chwilę ok ale przy redukcji zaczyna kopcić na niebiesko.
Ta sama sytuacja gdy doda mu się gazu.
Dodatkowo co jakiś czas potrafi kichnąć.
Teraz moje pytanie do doświadczonych co może być tego przyczyną.
Pierścienie ?
Zawory ?
Uszczelniacze ?
Muszę to na szybko ogarnąć a nie chce wpędzić się w zbędne koszta.
Co radzicie ?
Do rzeczy.
Smart ForTwo 2001 r 600 turmo benzyna. 108tyś km.
Kupiony z Niemiec
Z dokumentów wynika że w 2013 miał robione zawory.
Postał trochę pod domem od zakupu i po odpaleniu zaczął kopcić na niebiesko.
Myślałem, że to turbina więc wymieniłem ją na regenerowaną.
Stara okazało się że miała luzy wzdłuż osi.
Po jej założeniu został wyczyszczony intercooler, przepływomierz i odpał.
Niestety jest tak samo jak było.
jedzie przez chwilę ok ale przy redukcji zaczyna kopcić na niebiesko.
Ta sama sytuacja gdy doda mu się gazu.
Dodatkowo co jakiś czas potrafi kichnąć.
Teraz moje pytanie do doświadczonych co może być tego przyczyną.
Pierścienie ?
Zawory ?
Uszczelniacze ?
Muszę to na szybko ogarnąć a nie chce wpędzić się w zbędne koszta.
Co radzicie ?