Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Blad Zanik zaplonu Cylindra

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Blad Zanik zaplonu Cylindra
#1
 LukasWesel86 
Wiam wszystkich  mam  taki blad.  Auto przerywa  silnik benzyna 700 ccm . Czy wie ktos moze oco tu chodzi???


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
#2
 LAZY. 
Sprawdź świece, ewentualnie jak jest taka możliwość to zamienić fajki miejscami i sprawdzić jaki błąd się pojawia.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
#3
 sewcio 
LukasWesel86 - doszedłeś co było? U mnie ostatnimi czasy dziwnie przerywał czasami przy przyspieszaniu. Dzisiaj przy przyspieszaniu zaczął przerywać i zaświeciła się kontrolka silnika. Teraz silnik chodzi, jakby tylko na 2 cylindry, albo tylko trzeci chodzi na pół gwizdka, trudno mi określić dokładnie. Ma problem z rozpędzeniem się na początku, a potem nawet jakoś jedzie. Miałem niedaleko, więc spokojnie dojechałem. Nic nie kopci, ale chodzi nierówno...
 Odpowiedz
#4
 Vapor2005 
Brak kompresji. Będzie się pogarszało.
"Nikt nie sprzedaje dobrego Smarta"... Very happy
 Odpowiedz
#5
 sewcio 
Proszę o odpowiedź LukasWesel86. Co było?
Jakiego programu używasz na telefonie i jakiego interfejsu?
 Odpowiedz
#6
 speedykielce 
(29.09.2019, 18:53)sewcio napisał(a): Proszę o odpowiedź LukasWesel86. Co było?
Pisał w innym poście że sprzedaje jednak auto... miał brak kompresji na cylindrach.... Ale kopcil... czyli remont silnika. I dal sobie spokój.

U Ciebie jak nie kopci najpierw poszedłbym w sprawdzanie wężykow nadciśnienia. Przy gruszce i za listwa wtryskow przy kolektorze ssacym

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio 
 Odpowiedz
#7
 sewcio 
Mówimy o moim benzyniaku oczywiście?
To nie sprawdzać najpierw przewodów i świec?
Nie chce być sprzedany chyba i kaprysi, żebym się nim zajmował... Ech te samochody...
 Odpowiedz
#8
 Vapor2005 
Smarty wyjeżdżały fabrycznie z wadą zaworów. Po prostu się kruszyły i rozwalały gładź cylindra. W zależności ile się ukruszyło było to związane z czasem kiedy utraci kompresje. W zasadzie dotyczy to w 96 % pierwszego cylindra. Zrób pomiar ciśnienia sprężania i będzie wszystko wiadomo. Blok po takim uszkodzeniu nadaje się tylko na złom lub zostaje tulejowanie.
"Nikt nie sprzedaje dobrego Smarta"... Very happy
 Odpowiedz
#9
 sewcio 
Mój silnik miał już remont robiony... Poza tym nie powinien kopcić? U mnie nic, ani grama dymu...
Już tak kiedyś miałem. W zeszłym tygodniu, jechałem dałem trochę gazu i zaczęło go dziwnie przyduszać, jakby paliwa dostawał za mało, ale potem minęło i jeździłem cały tydzień i nic takiego nie było. Nie zaświeciła się wtedy kontrolka, a dzisiaj tak i chodzi jak chodzi.
 Odpowiedz
#10
 Vapor2005 
Tak czy inaczej zacznij od sprawdzenia ciśnienia. Wszystko zależy jaki był to remont.... Wiem jak robią.... I luknij na "miliony" rurek przy turbo.
"Nikt nie sprzedaje dobrego Smarta"... Very happy
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Blad ECU LukasWesel86 12 4.122 16.05.2019, 18:05
Ostatni post: LAZY.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości



Menu