taaaaaa.....
rozmów telefonicznych o podobnym sensie przeprowadziłem już wiele ale ta dzisiejsza to przyprawi o siwy włos zwłasza nastepnego nabywcę smarta.....
mianowicie dzwoni pan który prosi o zawór wydechowy z treści rozmowy wynika ze naprawia samochody i ze ktos mu zlecił naprawic tanim kosztem uszkodzonego smarta z nadtopionym zaworem - pytam czy jakieś uszczelki czy pierścienie tłumacząc ze przyczyną wypalenia zaworu jest duże zuzycie oleju i trzeba wymienic pierścienie to problem ustapi po czym pan mi wyjaśnia ze to samochód do sprzedania i nie beda w niego inwestowac - no to pytam czy chce uszczelke pod głowice - po czym dowiaduje sie ze stara jest jeszcze dobra...........
to dla mnie szok
warsztat specjalizujący sie w sabotażu motoryzacyjnym....
najdalej za 500km upali sie kolejny zawór
nie wspomne ze jak ostatnio co naprawiam smarta to sa w nim poprzeciągene gwinty .......
Moment dokręcania uszczelki pod głowica w f2 jest za duzy wg instrukcji 21Nm plus 90stopni plus 90stopni
jak sie dociągnie raz 90 stopni to juz śtuby trzeszczą a przy próbie dokręcenia po raz kolejny 90 stopni przedłużka metrową to samochód przestawia sie po warsztacie
co za idioci wymyslili takie duże siły ????
to jeszcze nic bo w cdi jest 3 razy 90 stopni .....
rozmów telefonicznych o podobnym sensie przeprowadziłem już wiele ale ta dzisiejsza to przyprawi o siwy włos zwłasza nastepnego nabywcę smarta.....
mianowicie dzwoni pan który prosi o zawór wydechowy z treści rozmowy wynika ze naprawia samochody i ze ktos mu zlecił naprawic tanim kosztem uszkodzonego smarta z nadtopionym zaworem - pytam czy jakieś uszczelki czy pierścienie tłumacząc ze przyczyną wypalenia zaworu jest duże zuzycie oleju i trzeba wymienic pierścienie to problem ustapi po czym pan mi wyjaśnia ze to samochód do sprzedania i nie beda w niego inwestowac - no to pytam czy chce uszczelke pod głowice - po czym dowiaduje sie ze stara jest jeszcze dobra...........
to dla mnie szok
warsztat specjalizujący sie w sabotażu motoryzacyjnym....
najdalej za 500km upali sie kolejny zawór
nie wspomne ze jak ostatnio co naprawiam smarta to sa w nim poprzeciągene gwinty .......
Moment dokręcania uszczelki pod głowica w f2 jest za duzy wg instrukcji 21Nm plus 90stopni plus 90stopni
jak sie dociągnie raz 90 stopni to juz śtuby trzeszczą a przy próbie dokręcenia po raz kolejny 90 stopni przedłużka metrową to samochód przestawia sie po warsztacie
co za idioci wymyslili takie duże siły ????
to jeszcze nic bo w cdi jest 3 razy 90 stopni .....
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl