Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Byłem Smartem na przeglądzie gwarancyjnym.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Byłem Smartem na przeglądzie gwarancyjnym.
#11
 Boss 
Cytat:Gotek napisał(a):


A nowy Smart tez ma inne opony z przodu i z tylu?

Tak.
Odpowiednio 155/60 R15 i 175/55 R15.
 Odpowiedz
#12
 Gość 
to są troche szersze niz w pierwszej generacji F2 a jak z dostępem opon? tez jest ciezko i drogo?
 Odpowiedz
#13
 Boss 
Tak, letnie na przód produkuje tylko jedna firma: Continental, więc monopol.
Zimowe przednie 3 firmy: Conti, Pirelli i Bridgestone, ale dostać można było tylko Bridgestony, więc też monopol.
Z tyłem jest sporo lepiej.
Ale podobno w przyszłym roku ma być większa dostępność Smile
 Odpowiedz
#14
 All-capone 
boss zanim zedrzesz te opony przy takich rocznych przelotach to napewno juz będzie produkował te gumy Stomil Smile


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#15
 Boss 
Cytat:All-capone napisał(a):
boss zanim zedrzesz te opony przy takich rocznych przelotach to napewno juz będzie produkował te gumy Stomil Smile

W tym roku taki dystans jak dotychczas planuję zrobić w jednym miesiącu tj sierpniu. Tyle bowiem powinien wynieść wyjazd do Zell, a potem jeszcze podróż po Europie.
Tak więc nie wyjdzie tak mało...
 Odpowiedz
#16
 Gość 
Hałas i podmuchy wiatru robią swoje. Poza tym oprócz szerszych opon nowy smart ma również większy rozstaw osi. Przepraszam, ale dla mnie to już nie smart - tylko małe ale normalne autko.
 Odpowiedz
#17
 basteks 
To z jakim normalnym autem bys nowego smarta Piotrze porównał ??

Kazdy nowy model auta jest wiekszy od poprzedniego, zasada ta dotyczy również aut małych.

Dzisiejsze Polo jest wieksze od Golfa I
 Odpowiedz
#18
 Boss 
Cytat:PiotrGdan napisał(a):
Hałas i podmuchy wiatru robią swoje. Poza tym oprócz szerszych opon nowy smart ma również większy rozstaw osi.

Muszę napisać, że nowy Smart przy prędkości autostradowej zachowuje się całkiem poprawnie. Dla mnie też było pewnym zaskoczeniem to, że hałas dochodzący od silnika wcale nie był mocno nasilony, a podmuchy wiatru pomimo że trochę wiało, też na samochodziku nie robiły większego wrażenia i dało się go swobodnie utrzymać na żądanym torze jazdy.
Pod tym względem autko prezentuje się całkiem dobrze i zdało swój egzamin. W czasie jazdy dało się nawet dość dobrze słuchać radia, co w moim pierwszym samochodzie (Daihatsu charade 1,0 Diesel) przy tych prędkościach było nie do pomyślenia.
Niewątpliwie, na poprawę stabilności samochodu ma wpływ większy rozstaw osi, szerokość, szersze koła itd, ale to jest chyba zjawisko pozytywne w tym wypadku...
 Odpowiedz
#19
 kmodzele 
Z tymi "większymi kołami w nowym smarcie" to legenda.
W smartach fabrycznie montuje sie przeróżne rozmiary felg i opon. Zmienia sie to zarówno ze względu na silnik jak i rodzaj wyposażenia (pure, pulse, passion, brabus, silnik 41 KM, 61 KM, 75 KM - 61 KM, 71 KM, 84 KM, 95 KM).

W starym smarcie można kupić było m.in:

przód 145/65 R 15
tył 175/55 R 15

przód 175/50 R 16
tył 205/45 R 16

CHYBA też był zestaw
155/65 R 15
195/65 R 15

I chyba 135 / 175 też - w najtańszej wersji.

W nowym smarcie można kupić takie kółka

przód 155/60 R15
tył 175/55 R15

przód 175/55 R15
tył 195/50 R15

przód 175/50 R16
tył 215/40 R16
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Bezpieczeństwo jazdy smartem przy mocnym wietrze i mokrym podłożu 888Dzibril888 19 8.057 22.09.2015, 10:58
Ostatni post: lojak



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu