Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec
#1
Thumbs Up 
 plesniak 
Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z  Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?
 Odpowiedz
#2
 frygi 
Bo nie zapłacisz za "nazwę firmy" na końcówce wydechu

Skoro robią układy do motorsportu to i tu dadzą radę
Carlsson Cabrio by FrygiCool Evil or very mad
 Odpowiedz
#3
 damiano.o 
(17.12.2017, 00:23)plesniak napisał(a): Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z  Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?
1. to co napisał Frygi.
2. Bo praktycznie 95% elementów tłumika robią sami (poza masą tłumiącą) i sami projektują pod założenia (czyt. oczekiwania) Klienta. Tłumik w El-tec powstaje od zera, włącznie z końcówkami (które na życzenie robią nawet w czarnym chromie) No i mają niższe koszty produkcji (mniej osób po drodze musi zarobić) Pleśniak po co szukać jak masz prawie na miejscu? Tym bardziej że widziałeś (i słyszałeś) jak u mnie zrobili

Tapnięte z SG NOTE 8
[Obrazek: 62974924ddbadb68d6a4f090b7041168.jpg][Obrazek: f22f27c45cadb6c6800fc953bb682203.jpg][Obrazek: 59d656e282be3cf47595bd1e9dc9f534.jpg][Obrazek: 0eb2e89ea6a36c0a7dbfb722f8ea68ef.jpg]
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#4
 ŁYSY13 
Paweł drogo nie oznacza dobrze .A tanio to zależy kto jak liczy .
Jeden gra w szachy z kości słoniowej a drugi z masy perłowej .Zawsze ostatni ma ostatnie słowo bo leci do bankomatu .
Widziałeś jak kolega ma zrobiony ?
Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#5
 plesniak 
Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
#6
 ŁYSY13 
No raczej tak .Raczej na jazdę w trasie nie fajnie .
Będzie przerabianie dodatkowo koszt

Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#7
 Kanapa 
(17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


Pełen przelot - głośno, pół przelot - akceptowalnie.
Paweł - Eltech to manufaktura i robi na lekkim półlegalu dlatego cena jest jaka jest.
Żaden Niemiec, Angol czy Francuz nie wsadzi Customa bez papierów - pierwsza wnikliwa kontrola i papatki z dowodem rejestracyjnym.
Dopuszczenia / badania/ papierologia na tak zwany typ dopuszczony do użytkowania = $$$.
Elech i MG Sport mają podstawową zaletę: blisko na ewentualną przeróbkę / reklamacje.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#8
 damiano.o 
(17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
A mówiłeś, że nie będziesz go wymieniał Co Cię podkusiło?

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#9
 PatiEK 
Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko Wink


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 Odpowiedz
#10
 frygi 
(17.12.2017, 12:56)PatiEK napisał(a): Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Chyba właśnie coś takiego robili w El-tec dla programu "Samochód marzeń "
Ma być w nowej serii
Carlsson Cabrio by FrygiCool Evil or very mad
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czujnik uderzeniowy C453 frutis85 3 3.059 14.12.2019, 13:57
Ostatni post: damiano.o



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu