Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec
#11
 damiano.o 
Wg mnie jest to zbyt mały silnik i mało miejsca żeby się bawić w taki by-pass Ale ..... właściciel jest autorem pomysłu i ..... portfela U mnie w 453 na wolnych jest piękny basowy klang a im wyższa prędkość obrotowa silnika odgłos cichnie dlatego jest fun - w 451 mam zupełnie odwrotnie może dlatego że wolnossący i z airboxem i też jest fun ..... i oba tłumiki by EL-Tec

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#12
 rogas 
Zawsze jest opcja CS 



   
 Odpowiedz
#13
 ŁYSY13 
Tak jest CS
Ślicznie poszedł Ale Damiana jest na 10 + zrobiony czemu nie taki
Paweł zapłacisz za napis ale no wiem wiem
To jest CS

Pozdrawiam Łysy 13
[Obrazek: d085d1a14a057b5c9e64cd1ba5688f46.jpg][Obrazek: 4a4c7c299015510b568f7a7ce7abeb45.jpg][Obrazek: 288ef9da6ea08522daf5d64ae46264eb.jpg][Obrazek: 009a439102d24f4515ae6f073f0e675a.jpg][Obrazek: 0f2b77d480ee40360d1fbde5babfbefb.jpg][Obrazek: bc685bcdc2e1d0b093e522f639037121.jpg][Obrazek: 75ba92f4b749e1b5dfd320367f8ef574.jpg]
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#14
 Marek 
Italiańce zawsze są ponad wszystkich. [Obrazek: 6b848f133ea9c263315c0c42a00ca225.jpg]


facebook/ dreamliner cdi
 Odpowiedz
#15
 plesniak 
Chyba zdecyduję się na CS, jeszcze muszę zobaczyć na tłumik Foxa. Co do El-tec to nie wiem jak z homologacją.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
#16
 ŁYSY13 
No tak tak CS będzie fajnie

Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#17
 filiproll 
Pleśniak jaki tłumik w końcu wybrałeś? Patrzyłeś na tego foxa?

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
 Odpowiedz
#18
 plesniak 
Czekam do Hambach


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
#19
 DaSza 
Mi na początku zrobili przelot.
Oj.... wrażenie było - najpierw słychać - potem długo, długo nic i wreszcie widać.
Potem wyciszyłem, bo jednak wioska była a do jeżdżenia średnio się nadawał, za głośno.
Nie wiem jak w 453, ale w 451 tłumik w środku słychać.
W każdym bądź razie, jak Smarcik podjeżdża pod dom, to lekko słychać buczenie.
Ale przelot moc robi, ja miałem na hamowni o kilka kucyków więcej w mhd na tłumiku El-Teca.
 Odpowiedz
#20
 damiano.o 
Konstrukcja smarta 450, 451 czy 453 powoduje że zawsze będzie tłumik słychać w środku. Mniej lub więcej w zależności od rodzaju i sposobu wyciszenia. I chyba już to pisałem - w moim przypadku 451 głośność rośnie razem z obrotami natomiast w 453 jest trochę inaczej. Niskie obroty jest bas i klang im wyżej tym jest on mniejszy. Poza tym sam tłumik to tylko połowa sukcesu bo druga to odpowiedni katalizator a w przypadku 451 dochodzi jeszcze kolektor. Wszystkie te elementy mają bezpośredni wpływ na pracę, dźwięk i parametry silnika

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu