Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

452SB2_by_Magda

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
452SB2_by_Magda
#41
 raffa 
Michę w roadsterze wymieniał Andy, znaczy mechanik za jego czasów, w Reichu jeszcze. Ale też w jednym miejscu się teraz pociło. Okazało się, że dwie śruby były delikatnie niedokręcone.

Kiedyś ze swoim niedoszłym teściem mechanikiem i szwagrem rozmawialiśmy o wymianie miski w jakimś samochodzie młodego i teściu mówił, żeby ten silikon zostawić na jakiś czas, żeby on stężał i dopiero potem dokręcać, wtedy robi się ładna uszczelka. Ale nie pamiętam, co to było chyba Suzuki jakieś.

Ja mam ochotę kupić uszczelkę, albo dać do dorobienia i po prostu skręcić to na uszczelkę Smile Jakoś nie ufam silikonom do takiego celu. Pompę też ktoś rozgrzebywał i też jest zalana silikonem. Uj wie, ile tego pływa w silniku :(
 Odpowiedz
#42
 ocholoco 
Tak jak napisałeś tak właśnie zrobiłem, i dupa. Później jeszcze mogłem trochę mocniej dokręcić to dokręciłem i też nie wiele to dało. Jakiś inny silikon spróbuję, przegląd tuż tuż..
Co do uszczelki to poruszyłem ten temat jakiś czas temu na innym forum http://www.racingforum.pl/Moliwie-najlep...56012.html
 Odpowiedz
#43
 LAZY. 
Jak się zbyt mocno dociągnie śrubki to lepiej tą michę wymienić.  Nie wiem czy macie taką z miejscem na szczeliwo.   U siebie kleiłem miskę po dokładnym oczyszczeniu krawędzi i kilkunastokrotnym odtłuszczeniu.  Nic nie puszcza od kilku lat. Skrzynię biegów rozłożyłem i też do dziś nic nie puszcza. Niestety nie ma szansy przypomnieć sobie nazwy   produktu.  Może przeginacie ze skręcaniem i cały ten klej wyciskacie?   Jaki klej kiepski by nie był to cieniutka jak zapałka stróżka wystarcza.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
#44
 Login 
Użyj silikonu do miski olejowej i nic nie będzie ciekło.

A olej działa. Po prostu.
 Odpowiedz
#45
 ŁYSY13 
Problem
Zawsze jest jak robimy to słabo oczyszczone i odrazu po godzinie zalewamy
To musi odstać swoje i jest ok


Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#46
 ŁYSY13 
Sam kiedyś za szybko odebrałem auto i kapało
Niestety trzeba być cierpliwym


Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#47
 raffa 
Czyli dobrze mój niedoszły teść mówił, że musi odstać.

Ja sam nie robiłem, jak do tej pory brzmiało zbyt skomplikowanie jak dla mnie Very happy Więc tak samo nie wiem, jak wygląda krawędź miski, czy ma szczelinę, czy nie. Ja z czasów uszczelkowych jeszcze Very happy Dlatego myślałem o uszczelce Wink

Może za rok... Wink

EDIT: jak wygląda krawędź miski wiem z linku, który podlinkował ocholoco. Z tego, co widzę, ma rowek na uszczelnienie Smile Z wpisów na tamtym forum wiem również, że niespecjalnie nadaje się taka miska z rowkiem do montażu uszczelki...

Nie wiem, czy mi ta wiedza coś daje... Wygląda na to, że na następną wymianę oleju i miski umówię się do mechanika Very happy
 Odpowiedz
#48
 maciekpkow 
Dokładnie jak wyżej napisane: podstawa to dobrze odtłuszczone i odczekane. Sam to przerabiałem dwa razy z rzędu bo chciałem przyspieszyć....ja użyłem Dirko.
 Odpowiedz
#49
 raffa 
Cześć,

Szukając jednej rzeczy na evilution trafiłem na ciekawy wątek dotyczący roadsterów. Niestety mogący mieć tragiczne skutki.

Polecam przeczytać i zastosować.

https://www.evilution.co.uk/mod/roadster-fires.htm

U mnie trafia na listę do zrobienia przy okazji zdejmowania zderzaka. Mam nadzieję, że już w to lato.
 Odpowiedz
#50
 ocholoco 
U mnie nie naruszony był ten kabel, oczywiście i tak go zabezpieczyłem.
Polecam również obadać przewód od rozrusznika; izolacja już przecięta przez plastikowy dolot powietrza do intercoolera, rychło w czas tam zajrzałem.
   
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu