Witajcie,
Wczoraj niestety padł mi elektrozawór od egr. Autko po krótkim czasie przechodzilo w tryb awaryjny. Podłączyłem kompa i wywalił błąd egr. Sprawdziłem więc podciśnienie i zauważyłem że przy wylocie podciśnienia z zaworku na egr nie ma ciśnienia. Odpaliłem auto i zaczęło pompować ciśnienie i za chwile zleciało. Wymieniłem zawór i na nowym cisnienie ładnie trzyma. Zastanawia mnie jedynie to że ciśnienie na zawór egr idzie cały czas. Czy tak ma być? Czy jest to normalne. Cisnienie szło gdy silnik był rozgrzany na biegu jałowym. Czy cisnienie na egr będzie cały czas tylko że raz mniejsze a raz większe? Pozdrawiam
Wczoraj niestety padł mi elektrozawór od egr. Autko po krótkim czasie przechodzilo w tryb awaryjny. Podłączyłem kompa i wywalił błąd egr. Sprawdziłem więc podciśnienie i zauważyłem że przy wylocie podciśnienia z zaworku na egr nie ma ciśnienia. Odpaliłem auto i zaczęło pompować ciśnienie i za chwile zleciało. Wymieniłem zawór i na nowym cisnienie ładnie trzyma. Zastanawia mnie jedynie to że ciśnienie na zawór egr idzie cały czas. Czy tak ma być? Czy jest to normalne. Cisnienie szło gdy silnik był rozgrzany na biegu jałowym. Czy cisnienie na egr będzie cały czas tylko że raz mniejsze a raz większe? Pozdrawiam