Źródło: http://tiny.pl/q1z45
...Tylko 1 samochód uzyskał akceptowalną ocenę ogólną. Tym samym niewielkie pojazdy stały się najgorszą grupą aut testowanych do tej pory przez IIHS (Insurance Institute for Highway Safety). Dlaczego uzyskane wyniki okazały się aż tak niskie? Ponieważ Amerykanie postanowili sprawdzić bezpieczeństwo samochodów także podczas najgroźniejszych wypadków i stworzyli obrysowe testy zderzeniowe ("small overlap"), w których samochód uderza w przeszkodę rogiem, krawędzią maski, a nie czołowo, co ma dużo gorsze skutki. W takiej sytuacji energia jest w mniejszym stopniu pochłaniana przez pojazd, na czym cierpi przedział pasażerski. Szczególnie dotyka to małych aut, które mają mniejsze strefy kontrolowanego zgniotu...
Generalny wniosek z takich testów: uderzamy centralnie całym przodem lub tyłem Panie i Panowie.
...Tylko 1 samochód uzyskał akceptowalną ocenę ogólną. Tym samym niewielkie pojazdy stały się najgorszą grupą aut testowanych do tej pory przez IIHS (Insurance Institute for Highway Safety). Dlaczego uzyskane wyniki okazały się aż tak niskie? Ponieważ Amerykanie postanowili sprawdzić bezpieczeństwo samochodów także podczas najgroźniejszych wypadków i stworzyli obrysowe testy zderzeniowe ("small overlap"), w których samochód uderza w przeszkodę rogiem, krawędzią maski, a nie czołowo, co ma dużo gorsze skutki. W takiej sytuacji energia jest w mniejszym stopniu pochłaniana przez pojazd, na czym cierpi przedział pasażerski. Szczególnie dotyka to małych aut, które mają mniejsze strefy kontrolowanego zgniotu...
Generalny wniosek z takich testów: uderzamy centralnie całym przodem lub tyłem Panie i Panowie.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904