Jeśli chodzi o samą jakość świecenia, to akurat tym lampom w 453 trudno coś zarzucić. W nocy jeździ się zupełnie dobrze. Lifting obecnej generacji prawdopodobnie przyniesie zmianę technologii na LED. Od rocznika modelowego 2017 pakiet LED&sensor wzbogacony zostaje o doświetlanie zakrętów za pomocą świateł przeciwmgielnych. Jeśli ktoś maił w poprzednim smarcie 450/451 ksenony to musi przynajmniej być świadom, że były one nielegalne.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Kolejne spostrzeżenia 451vis453
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(23.08.2016, 06:40)ŁYSY13 napisał(a): Nie czepiajmy się jest słabo bo w 451 jest soczewka a w 453 sama żarówka nic nie zrobisz Nie poddam się łatwo, bo śliczne auto, a jak się włączy światła to te żółte świeczki przy ledach dziennych dają tragiczny obraz. Pozdrawiam Antek
Jednym z pierwszych i głównych moich zarzutów do modelu 453 był brak świateł przednich na miarę obecnej generacji Opcja z LED od samego początku powinna być dostępna i dla mnie osobiście to jest element, który w ogóle warunkuje wzięcie nowego 453 pod uwagę. Martwi mnie tylko, że czekanie na tą opcję wielu ludzi rozmyśli a na dodatek podbije cenę juz i tak drogiego 453
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Poddałem się ... H4 LED na obecnym poziomie techniki ich wykonania nie nadają się do użytkowania. Przetestowałem 3 wersje od różnych producentów ( nazw z względów oczywistych nie podaję) i światło ładne, białe, ale w polu światła czarne dziury widoczne szczególnie na światłach mijania, na długich nawet dość dobrze, ALE wszystkie testowane żarówki LED H4 w znaczny sposób zakłócały pracę radia, nie pomagały zakładane filtry, owijanie przetwornic folią itd. Kupiłem Philips WHITE VISION ( polskiej produkcji) 4300K i świecą dobrze, ale z lekkim żółtym zabarwieniem i radio gra o'k.
Pozdrawiam Antek
To było do przewidzenia. Bo 453 ma zwykłą lampę z szerokokątnym odbłyśnikiem Zupełnie inaczej to wygląda w 451 w którym producent zastosował lampę projekcyjną Znowu widać jak na dłoni że 451 poszedł z postępem w swoim czasie i w tym zagadnieniu, a niestety 453 ..... NIE Skąd w takim razie ta cena? 451 porównując proporcje nie był taki drogi, a w wielu elementach dopracowany
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
(22.09.2016, 07:15)damiano.o napisał(a): To było do przewidzenia. Bo 453 ma zwykłą lampę z szerokokątnym odbłyśnikiem Zupełnie inaczej to wygląda w 451 w którym producent zastosował lampę projekcyjną Znowu widać jak na dłoni że 451 poszedł z postępem w swoim czasie i w tym zagadnieniu, a niestety 453 ..... NIE Skąd w takim razie ta cena? 451 porównując proporcje nie był taki drogi, a w wielu elementach dopracowany Mimo wszystko uważam; światła w 453 mimo, że są "zwykłym" rozwiązaniem to świecą przyzwoicie, jeżdżąc w nocy nie miałem zastrzeżeń. Chyba będę musiał użyczyć Tobie smarta na weekend abyś się przekonał
smart Center Duda-Cars Wrocław
tel. 71 7800827 (22.09.2016, 20:01)damiano.o napisał(a): kampie -> ale ja nie mam żadnych uwag co do świecenia w nocy lamp w smarcie 453 bo na pewno tak jest, że świecą bez zarzutu Dla mnie po prostu do przewidzenia było to, że LED w tych lampach się nie sprawdzi i tyle Ja też nie mam większych zastrzeżeń do jakości światła, ale do wyglądu ... przy dziennych ledach żółte świeczki i tylko ten wygląd skłonił mnie do poszukiwania rozwiązania i myśle, że kwestią czasu jest, by były dostępne H4 LED, które będą dobrze świecić i nie bedą zakłócały radia. Pozdrawiam Antek |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości