Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Kupno Smarcika-rady dla nowych właścicieli SMARTA

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Kupno Smarcika-rady dla nowych właścicieli SMARTA
#31
 Redoctober 
Jak chcesz mieć sprawdzone auto kup od Alla .All zna się na rzeczy na pewno Cię nie wkręci na minę
Jacek
 Odpowiedz
#32
 All-capone 
No właśnie .... nie handluje samochodami ale czasami zdarzy sie ze ktos z klientów czy znajomych prosi - sprzedaj mi mój samochód bo bo znasz więcej ludzi itp , później wychodzi ze ja jestem najgorszy bo skoro naprawiam smarty to pewnie wiem na rok do przodu co w każdym z nich sie zepsuje , więc prosze ode mnie zadnych smartów nie kupowac .
Smart Serwis - Tuczki

Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl lub tel 790-450-441 , strona smartyelektryczne.pl  w przebudowie 
 Odpowiedz
#33
 kifer 
Hej, użyj intuicji, kup zieloną żabkę od forumowicza Kermitt. Masz ogłoszenie w dziale sprzedam..
 Odpowiedz
#34
 Redoctober 
No to nie kupuj od kolegi Alla bo on tylko naprawia.
Na smartlandii Gotek ma fajnego smarta z 2006 roku.Oglądałem go i jeździłem.Poza tym Tomek ze smartwarszawa .Polecam.
Jacek
 Odpowiedz
#35
 PKO 
Z tego co pamiętam szukałeś smarta . Skoro Gotek ma ładny egzemplarz to raczej masz prawo pierwokupu skoro jesteś już po testach ... Laughing


pzdr
PKO
 Odpowiedz
#36
 All-capone 
dobry smart to tylko taki którego od razu po kupnie rozbiera sie na częsci Smile

zakładając oczywiście ze ma to jakies podstawy ekonomiczne Smile

zeby ktos nie myślał ze jaja sobie robie to rozwine definicje tej opłacalności :
cena zakupu całości nie powinna być wyższa niz wartośc sprzedaży zespołu napędowego Smile
czyli: silnik który ma jeszcze życie w sobie ok 2 tyś , turbo ok 800zł , sprzęgło ok 400zł , alternator ok 200zł , rozrusznik 100zł,cooler 150zł,piasty 100zł szt ,wózek dolny prosty*(mało takich więc tego bym nie uwzględniał) ok 400zł , reszta na złom , mamy jakies 4 tyś w czasie realizacji ok 3 mc , reszta to bonus - ok 1 rok
plus 400kg śmieci i złomu , polecam lubiącym majsterkowanie .
Smart Serwis - Tuczki

Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl lub tel 790-450-441 , strona smartyelektryczne.pl  w przebudowie 
 Odpowiedz
#37
 agnese 
Myślę że Wasze Smarciki to za wysokie progi jak dla mojej kieszeni..moze jak dozbieramSmile
 Odpowiedz
#38
 agnese 
Drodzy Koledzy...Koleżanki
Proszę znajdzcie chwilkę zerknijcie...czy coś z tego jest warte uwagi?
Czy wszystko transformersy jak ktos tu pięknie nazwał:0
http://otomoto.pl/smart-fortwo-0-8-cdi-d...37289.html
http://otomoto.pl/smart-fortwo-cdi-solar...84669.html
http://otomoto.pl/smart-fortwo-800-cdi-C28471170.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=3132021455
http://otomoto.pl/smart-fortwo-C27138046.html
http://otomoto.pl/smart-fortwo-cdi-indiv...79660.html
http://otomoto.pl/smart-fortwo-pure-C28181972.html
Z góry Dziękuję za poświęcenie chwili.
Agnese
 Odpowiedz
#39
 Redoctober 
PKO ja szukam Brabusa
Jacek
 Odpowiedz
#40
 RobsonWawa 
Dwie ostatnie propozycje sprawiają wrażenie ,że nie były tylko wozidełkami ,może i warto się im przyjżeć ?
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...-do-wypasa
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Budżet do 5 tys zł zakup smarta dla kobiety. gokart 24 3.087 19.07.2016, 21:05
Ostatni post: psuwacz
  Coś dla pań KamiloVsky 35 9.200 10.02.2012, 10:28
Ostatni post: dOmi___
  [450][451] F2 Oponki dla Brabus - Fabryczny Montaż Yokohama Kanapa 1 1.350 02.12.2011, 09:16
Ostatni post: M3CABRIO
  Gadzety dla 3ity Kanapa 29 9.092 25.04.2011, 14:56
Ostatni post: naattalka
  Dla posiadaczy Garmina w Smarcie Felix1302 10 4.182 21.10.2010, 17:27
Ostatni post: RYCHOMR
  SMART TUNING NOWE STRONKI DLA CIEKAWSKICH ;-) 4 2.729 06.08.2005, 14:05
Ostatni post: Siwek
  ciekawe stronki dla manniaków tuningu smartów 0 1.740 17.10.2004, 23:23
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości



Menu