Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[Media] Smart w mediach

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[Media] Smart w mediach
 Kanapa 
Podniecił sie recenzent.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
 Marek 
(31.10.2017, 18:22)Kanapa napisał(a): Podniecił sie recenzent.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro


Bo nigdy nie jechał odpicowanym 450 cdi... ciekawi mnie jedno jakie są statystyki ile osób i w jakim wieku kupują 453, i czy to ich pierwszy smart? A jaka jest cześć klientów którzy idą w ten przepłacony Renault- owy pojazd którzy idą za kolejnością posiadania.


facebook/ dreamliner cdi
 Odpowiedz
 plesniak 
Maciek wziął do testu mojego Brabusa, to mój 3 smart ( wcześniej 450 cdi, 451 cdi) mam 42 lata.
Maciej jeździł wszystkimi możliwymi smartami w czasach kiedy w Polsce smart był rarytasem. Dlaczego mam kupować „odpicowanego” smarta z przebiegiem jak stać mnie na nowego i ten samochód traktuję jako zabawkę, a nie wydatek życia?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
 Marek 
(31.10.2017, 21:12)plesniak napisał(a): Maciek wziął do testu mojego Brabusa, to mój 3 smart ( wcześniej 450 cdi, 451 cdi) mam 42 lata.
Maciej jeździł wszystkimi możliwymi smartami w czasach kiedy w Polsce smart był rarytasem. Dlaczego mam kupować „odpicowanego” smarta z przebiegiem jak stać mnie na nowego i ten samochód traktuję jako zabawkę, a nie wydatek życia?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


Słaba strasznie słaba ta recenzja skoro jeździł smartami. Właśnie jeździł.... chyba tylko tez testy robił. Recenzja bardziej zniechęca niż daje opis jak fajny jest ten samochód. Ja mam podobne kupie f4 tylko dla tego że poprzednie smarty mnie urzekły i mimo że kupno f4 jest podyktowane w większej czesci u mnie powiększającą się rodziną to kontrast między ceną a jakością jest nie do akceptacji. Popatrz na alledrogo jakie Bajbusy nowe są już do oddania. W De jest jeszcze gorzej. Zobaczymy jak to będzie wyglądało jak będzie miało nalatane 200tyś i ile czesci będzie juz po wymianie. Mercedes w PL nie chwali się tym co pada i co robią już z zamkniętymi oczami na serwisach, ale mechanicy przynajmniej otwarcie mówią że mimo szkoleń nie potrafią nic zrobić przy tym aucie oprócz tego co mają napisane, uogólniając to brak na rynku optymistycznej opinii od użytkownika z doświadczeniem. Dlaczego? Bo mimo kilku bananów na pysku podczas jazdy jest więcej kiepskich doznań, w oczekiwaniach do poprzednich modelów. Jaki by ten smart nie był to zawsze będziesz go porównywał do poprzedniego. Może po zmianach coś sie zmieni. 450 nadal wykręca głowy przechodniów, a 453 to tylko kolejny nowy samochód na ulicach.
 Odpowiedz
 psuwacz 
Dla mnie absolutnie nie był Smart "zakupem życia", choć coś tam czasem odpali i niekoniecznie rozsądnie wydaję pieniądze. Jednak całkiem świadomie kupiłem 450 i póki co w rozważaniach występuje tylko 451 jako drugi w rodzinie... Przekornie odpowiem "po co mam kupować nowego, jak mogę wziąć starszego i w tym budżecie sporo w nim namodzić" Wink
[Obrazek: 412338.png]        Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się! 
 Odpowiedz
 plesniak 
Jakoś porównuje do moich poprzednich smartów i widzę więcej plusów. Co do awaryjności to smart zawsze był awaryjny więc nic nowego. Teraz wszystkie samochody są awaryjne. Taki mamy klimat i mnie to nie przeraża biorąc pod uwagę, że mam zamiar go sprzedać zanim skończy mi się gwarancja.

Tak czy siak jestem dobrej myśli i przeglądam niemieckie fora, a nie "bajbusy na alledrogo".

Fajnie jakby wypowiedział się ktoś z serwisu bo padło tu jakieś publiczne oskarżenie, że serwisanci otwarcie mówią że nie potrafią nic zrobić przy smarcie poza tym co mają opisane. Pytanie co maja nieopisane. Trochę rozumiem tych serwisantów. Jakbym miał nieopisaną procedurę serwisową to niby dlaczego miałbym wiedzieć jak coś zrobić (przykład montażu amerykańskich uchwytów w 453). Serwis autoryzowany musi opierać się na procedurach i tyle.
A może jest to kwestia otwartych umysłów. W 2010 roku montowałem na Daimlera W 451 podwójne lampy Brabusa. Teoretycznie nie do zamontowania w zestawieniu z moim SAMem. Jakoś jednak serwisanci zrobili światła dzienne udowadniając, że nie ma rzeczy niemożliwych. Robotę potem dokończył Jakubo podłączając halogeny.

Co do wykręcania głów przy 450 to 10 lat temu jak jeździłem 450 to ludzie wykręcali głowę ale teraz nie zauważyłem takiej tendencji przynajmniej w Warszawie.

Co do modzenia "po co mam kupować starszego i modzić jak mogę kupić nowego i się nie męczyć z modzeniem" oczywiście pomijam małe mody Smile.
 Odpowiedz
 Marek 
W PL serwisie albo usłyszysz że tego się nie da, albo że jest to niemożliwe. A i Potem jeszcze powiedzą że stracisz gwarancje, jak sam grzebiesz. Pojedziesz do Niemiec nagle się okazuje że juz to robili i znają prostszy patent na dołożenie tego to jeszcze powiedzą kto to robi abyś nie tracił gwarancji. Aktywny radar z elektryka Dirk z Berlina już ogarnął w Brabusie. Nie wspominając że nawet jest taniej. Zresztą nie jest tajemnicą że co serwis mówi że się nie da Gizbern robi wysyłkowo. Nie o to chodzi 453 to naprawdę fajna bryczka i gdyby PL serwisy bardziej dbały o ludzi po zakupie tego auta było by znacznie lepiej. A tu uprzejmości kończą sie na etapie wyboru i zakupu auta.


facebook/ dreamliner cdi
 Odpowiedz
 psuwacz 
(01.11.2017, 10:41)plesniak napisał(a): Co do modzenia "po co mam kupować starszego i modzić jak mogę kupić nowego i się nie męczyć z modzeniem" oczywiście pomijam małe mody Smile.
U mnie taki jest plan, że nie męczę się z modami, tylko szczerzę kły kilka razy do roku, racja jak d..a i każdy ma swoją, ważne żebyśmy wszyscy szczęsliwi byli!
[Obrazek: 412338.png]        Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się! 
 Odpowiedz
 kampie 
(01.11.2017, 11:24)Marek napisał(a): W PL serwisie albo usłyszysz że tego się nie da, albo że jest to niemożliwe. A i Potem jeszcze powiedzą że stracisz gwarancje, jak sam grzebiesz. Pojedziesz do Niemiec nagle się okazuje że juz to robili i znają prostszy patent na dołożenie tego to jeszcze powiedzą kto to robi abyś nie tracił gwarancji. Aktywny radar z elektryka Dirk z Berlina już ogarnął w Brabusie. Nie wspominając że nawet jest taniej. Zresztą nie jest tajemnicą że co serwis mówi że się nie da Gizbern robi wysyłkowo. Nie o to chodzi 453 to naprawdę fajna bryczka i gdyby PL serwisy bardziej dbały o ludzi po zakupie tego auta było by znacznie lepiej. A tu uprzejmości kończą sie na etapie wyboru i zakupu auta.


facebook/ dreamliner cdi


Nie rozumiem .....mamy w ASO modyfikować, chipować ?

Nie wiem z jakiego ASO korzystasz, jak masz jakieś zastrzeżenia do SC Poznań lub SC Wrocław to proszę o szczegóły na priv, postaramy sie pomóc. 

Jak ci auto nawali to naprawimy, radaru na pewno nie domontujemy,  w Berlińskim SC też tego nie zrobią.
smart Center Duda-Cars Wrocław
tel. 71 7800827
 Odpowiedz
 dr-big 
Odpalił silnik, przejechał parę metrów (bez odpowiedniego zagrzania oleju) i zebrało mu się na sportowe starty  Laughing . Gratulacje.
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu