KUBA.G
Liczba postów: 16
Dołączył: Jun, 2015
Reputacja:
0
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Mysłowice
smart fortwo 450 0,6, silverstyle, 2001
Witam, mam problem ze smartem silnik po generalnym remoncie (tłoki, pierscienie, zawory, panewki, pompa oleju, wody i dużo dużo więcej, nowe turbo) Po remoncie odczuwalna mniejsza moc smarcik ma problem rozpędzić się do 110km/h po dłuższej jeździe na luzie miga kontrolka oleju... Czujnik wymieniony tez oczywiście, ma ktoś jakiś pomysł ?
Guniu
Liczba postów: 454
Dołączył: Sep, 2014
Reputacja:
2
Imię: Sebastian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gorzów Wielkopolski
smart fortwo 451 cdi, pure, 2007
witaj, a ile czasu po remoncie jest i czy nie za szybko tak gazujesz??? dotarty jest silnik ? ?
KUBA.G
Liczba postów: 16
Dołączył: Jun, 2015
Reputacja:
0
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Mysłowice
smart fortwo 450 0,6, silverstyle, 2001
Silnik dotarty po 2 tysiącach zmieniony olej... Od samego remontu 8 tysięcy
DJ123
Liczba postów: 113
Dołączył: Aug, 2015
Reputacja:
5
Imię: Dominik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Katowice
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2003
A kto Ci robił remont? Sam robiłeś czy jakiś warsztat, który się na tym zna?
Z objawów to chyba remont trzeba powtórzyć. Ja bym pojechał tam gdzie robiłem i niech poprawiają.
KUBA.G
Liczba postów: 16
Dołączył: Jun, 2015
Reputacja:
0
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Mysłowice
smart fortwo 450 0,6, silverstyle, 2001
sam robiłem, ciśnienie oleju sprawdzane przyrządem i jest okej, kompresja też a nie ma tyle mocy co wcześniej.. Sprzęgło też jest wymienione.. Już mi się pomysły skończyły dlatego sięgam po rade :p
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.11.2016, 22:39 przez KUBA.G.)
shagger
Liczba postów: 339
Dołączył: Mar, 2015
Reputacja:
9
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: WPI
smart fortwo 450 cdi
shagger
20.11.2016, 22:46
Cisnienie oleju mierzyles na zimnym i goracym silniku?Jesli twierdzisz ze cisnienie ok to napraw migajaca kontrolke chociaz sadze ze to jednak slabe cisnienie na goracym silniku.
Ja ostatnio z ciekawosci zmierzylem u siebie w cdi.Na zimnym silniku ok.5 st C bylo 4.1bar odrazu po odpaleniu-oczywiscie obroty biegu jalowego.
Silnik goracy po 30 km jazdy na wolnych obrotach 1.5 bar.Mysle ze wyniki mam ok.Porownaj jak masz.
KUBA.G
Liczba postów: 16
Dołączył: Jun, 2015
Reputacja:
0
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Mysłowice
smart fortwo 450 0,6, silverstyle, 2001
Jutro sprawdzę jeszcze raz bo już nie pamiętam co tam wyszło... Ale to że nie ma mocy jest dziwne w dalszym ciągu
shagger
Liczba postów: 339
Dołączył: Mar, 2015
Reputacja:
9
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: WPI
smart fortwo 450 cdi
shagger
20.11.2016, 23:01
Moze turbo slabo dmucha.Sprawdz tez cisnienie doladowania bo moze zawor upustowy zle ustawiony.Nie wiem ile powinno byc w benzynce ale bodajze 1.2 bar.Pomiar tylko podczas jazdy.
KUBA.G
Liczba postów: 16
Dołączył: Jun, 2015
Reputacja:
0
Imię: Jakub
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Mysłowice
smart fortwo 450 0,6, silverstyle, 2001
Dzięki za zainteresowanie, postaram się to sprawdzić w tym tygodniu.
LAZY.
Liczba postów: 3.370
Dołączył: Dec, 2013
Reputacja:
99
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Trójmiasto
smart fortwo 450 cdi, passion, 2003
Czujnik ciśnienia jednak się chyba nie myli skoro podstawiałeś więc jest coś faktycznie z ciśnieniem oleju.
Może jak składałeś silnik to zapchałeś czymś otwory w bloku? Jakimś paprochem czy silikonem?
Niestety zdiagnozowanie tego wymagało by użycia sprężarki i wdmuchnięcia powietrza prosto w kanały olejowe.
Zakładam że silnik się obraca lekko bez oporów.