Witam
Teraz zajmuje się takimi rzeczami :
Gdyby ktoś planował przekładać roadstera to akurat rury nie są dużym problemem :wody , klimy , hamulców .
Wydaje mi się ze wystarczy zmienić tylko końcówki gumowe idące do nagrzewnicy . Woda do chłodnicy idzie identycznie w LHD i RHD , klima również . Pozostaje tylko podciśnienie do wspomagania hamulców i przewody hamulcowe wszystkie 4 szt . Przewody wymieniam oczywiście , a z podcisnieniem powalczę . Będę chciał go skrócić i zarobić końcówkę . Później napisze czy się udało . Jeżeli jednak by było inaczej to można opuścić silnik w dół i przełożyć cały przewód
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Teraz zajmuje się takimi rzeczami :
Gdyby ktoś planował przekładać roadstera to akurat rury nie są dużym problemem :wody , klimy , hamulców .
Wydaje mi się ze wystarczy zmienić tylko końcówki gumowe idące do nagrzewnicy . Woda do chłodnicy idzie identycznie w LHD i RHD , klima również . Pozostaje tylko podciśnienie do wspomagania hamulców i przewody hamulcowe wszystkie 4 szt . Przewody wymieniam oczywiście , a z podcisnieniem powalczę . Będę chciał go skrócić i zarobić końcówkę . Później napisze czy się udało . Jeżeli jednak by było inaczej to można opuścić silnik w dół i przełożyć cały przewód
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk