Smart 450 passion 2002 0,6T 45KM
Smart z dnia na dzień stracił moc do feralnego dnia rozpędzał się do 135kmh, na 6 biegu dało się jechać, na niższych biegach jak wciskało się pedał do dechy to naprawdę, jak na tak mały silnik fajnie się zbierał.
Teraz jest ospały maksymalna prędkość to 110kmh na 5 biegu, na 6 prędkość spada do 80.
Kontrolka silnika normalnie gaśnie przy rozruchu, komputer (uniwersalny nie SD) nie pokazuje żadnych błędów.
Ciśnienie turbo przy normalnej jeździe między 0,5-0,8 bara przy gazie do deski 1,1bara, więc z tego co znalazłem jest ok.
Napięcie sondy lambda utrzymuje się między 0,2-0,7V - tu nie wiem jakie powinno być
obciążenie silnika pokazuje nawet 104%
moment obrotowy 63Nm więc prawie nominał
sygnał z potencjometru gazu poprawny
przepustnica otwiera się między 4-90 stopni
praca sprężarki na 95% przy 2200 obr/min
masa powietrza 64kg/h przy pełnym obciążeniu
Smart z dnia na dzień stracił moc do feralnego dnia rozpędzał się do 135kmh, na 6 biegu dało się jechać, na niższych biegach jak wciskało się pedał do dechy to naprawdę, jak na tak mały silnik fajnie się zbierał.
Teraz jest ospały maksymalna prędkość to 110kmh na 5 biegu, na 6 prędkość spada do 80.
Kontrolka silnika normalnie gaśnie przy rozruchu, komputer (uniwersalny nie SD) nie pokazuje żadnych błędów.
Ciśnienie turbo przy normalnej jeździe między 0,5-0,8 bara przy gazie do deski 1,1bara, więc z tego co znalazłem jest ok.
Napięcie sondy lambda utrzymuje się między 0,2-0,7V - tu nie wiem jakie powinno być
obciążenie silnika pokazuje nawet 104%
moment obrotowy 63Nm więc prawie nominał
sygnał z potencjometru gazu poprawny
przepustnica otwiera się między 4-90 stopni
praca sprężarki na 95% przy 2200 obr/min
masa powietrza 64kg/h przy pełnym obciążeniu