Chodzi o tek niebieski kabelek, on jest jeden
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Awaria ESP
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Jednak problem jest trochę poważniejszy niż myśłałem - korzystałem z złej rozpiski bezpieczników (w moim smarcie jest jeszcze ZEE) i 14tka to jest bezpiecznikiem z radia... To czysty przypadek, że zadziałało (dokładniej właśnie nie zadziało i to mnie skłoniło do weryfikacji rozpiski bezpieczników). Pierścienie są w porządku, ABS też nie ma żadnych problemów. Problemy z wrzucaniem jedynki były nieco poważniejsze, ale dalej przy delikatnym dodawaniu gazu daje radę ruszać. Dwa razy mi już tak zgłupiał, że przy uruchamianiu wyświetlał puste okienku biegu, nie dało się w ogóle odpalić silnika. Przelotem pojawiły się też legendarne trzy kreski, ale tylko na moment przy przekręcaniu kluczyka. No i znowu, po przejechaniu kilku km, wyłączeniu silnika na kilka minut przy ponownym odpaleniu działa idealnie -żadnych błędów ani nic takiego. I jak już raz zniknie, to więcej się nie pojawia.
Pomyślałem, że mogą to być problemy z wilgocią. Rzeczywiście, pod pianką było wilgotno, ale w okolicach czujników raczej sucho. No ale w trakcie totalnego rozbierania wnętrza znalazłem kilka intrygujących rzeczy. Na przykład luźne kabelki pod siedzeniem kierowcy: . Czy tam nie powinno być czujnika przyspieszenia? I drugi problem, już w okolicach silnika miałem jeden ucięty kabelek. Szedł o tak: (po lewej jest taka czarna skrzynka z podpisem BOSCH 0 281 002 419, chodzi o ten czarny kabelek który widać w prawym dolnym rogu ekranu) Czy jesteście w stanie stwierdzić co to za magiczny kabelek? Nie mam niestety zdjęcia z dołu, ale w okolicach skrzyni biegów (chyba) była taka odcięta wtyczka: Jakby ktoś z was miał jakiś pomysł czy to mogło wpływać na moje problemy, to z chęcią poznam wasze zdanie. P.S. W niedzielę wyjeżdżam na pół roku do Niemiec. Jeśli to jednak nie jest taki banalny problem z czujnikami na jaki liczyłem, tylko jakieś poważne rzeczy z skrzynią biegów/sprzęgłem, to lepiej naprawiać to na szybko w PL (wchodzi w grę Śląsk lub Wrocław, od biedy może mogę przesunąć trochę wyjazd), czy zabulić za niemieckie Smart Center?
Ten kabelek ucięty i wtyczka jest od czujnika temperatury powietrza doładowania. Nie ma związku z twoimi usterkami, może tylko chodzić nonstop wentylator intercoolera. A czujnik przyspieszenia jest podspodem. Ta wiazka jest tak oryginalnie związana, po prostu nie masz czegoś na wyposażeniu np. alarmu.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
awaria | 16 | 11.371 |
06.02.2017, 10:38 Ostatni post: alojzy |
||
Jak odciąć ESP - smart Fortwo CDI z 2003r | Zdzisiu | 4 | 5.324 |
05.01.2017, 16:18 Ostatni post: denveco |
|
Awaria tylnej wycieraczki i dziwna przypadłość zamka tylnej klapy/szyby | DRMario | 14 | 12.263 |
13.07.2015, 11:29 Ostatni post: DRMario |
|
Brak ABS i ESP | dawidgt4 | 5 | 5.262 |
20.05.2012, 21:37 Ostatni post: mtusiam |
|
SMART F2 2001r 800cdi - awaria radia | snoopy23 | 2 | 3.556 |
11.04.2011, 09:26 Ostatni post: snoopy23 |
|
Czy można wyłączyć ESP? | 19 | 15.266 |
15.01.2008, 01:11 Ostatni post: piotr_983 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości