Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Nie znaleziono map

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Nie znaleziono map
#1
 antonib 
Dziś Smart "nocował pod chmurką". Około 10 jak go odpaliłem pojawił się komunikat 'NIE ZNALEZIONO MAP"
Zgodnie z zasadami wyjąłem kartę, wsadziłem ponownie i dalej to samo. Czynność powtórzyłem po kilku minutach, tym razem  palcem wyczyściłem styki karty, trochę ją ogrzałem nad  wlotem już wtedy ciepłego powietrza i założyłem ponownie i ... wszystko działa o'k ... mapy są.. Jednak 5 min wizyta w sklepie i ponownie "NIE ZNALEZIONO MAP" ...
Ktoś ...coś ... pomoże ???

Pozdrawiam
Antek
 Odpowiedz
#2
 damiano.o 
procedura wyjęcia karty była zachowana? Czyli wybór w programie "odłącz kartę" i wtedy wyjęcie?

Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#3
 antonib 
(16.02.2021, 22:12)damiano.o napisał(a): procedura wyjęcia karty była zachowana? Czyli wybór w programie "odłącz kartę" i wtedy wyjęcie?

Pozdrawiam z RS Concept

Napisałem, że wyjąłem z zasadami
 Odpowiedz
#4
 kipro1 
Ja też tak kiedyś miałem Very happy i naprawiłem to tak:
Wyciągnąłem kartę (bez żadnych procedur, po prostu ją wyciągnąłem)
Wsadziłem kartę od smart do renault scenic z r-linkiem. Karta nie wystartowała - ma jakieś inne oprogramowanie.
Ale wsadzając ją z powrotem do smarta zaczęła działać i już działała.

Może przypadek, może nie, może rlink w renault ją "pobudził" - nie wiem.
 Odpowiedz
#5
 mikemas 
Standardowy reset (5x home) zazwyczaj pomaga
Jak problem staly to do komputera-smart media connect
 Odpowiedz
#6
 antonib 
(17.02.2021, 11:39)mikemas napisał(a): Standardowy reset (5x home) zazwyczaj pomaga
Jak problem staly to do komputera-smart media connect

Pomogło 5x HOME ...działa.
Dziękuję.
Pozdrawiam
Antek
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu