Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Osiagi F2

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Osiagi F2
#1
 Gość 
Witam
Ja mobilki chcialem sie zapytac jakie osiagi maja smart F2 te z silnikiem 599cm a jakie 698cm i co doradzacie zakup benzynki czy CDI ??przyjme wszystkie dobre Rady od doswiadczonych Smart mobilkow na co zwracac uwage przy zakupie smarta F2 piszcie prosze i z gory dzieki michtheset@wp.pl Embaressed
 Odpowiedz
#2
 Gość 
Najlepiej zajrzyj tutaj http://nasz.smartklub.pl/modules/newbb/search.php

Wink
 Odpowiedz
#3
 waflo 
Ja jak bede w przyszlosci zmienial to tylko na CDI (terez mam 599ccm noPb). Silnik w CDI wytrzyma pewnie lekko 200tys km bez powazniejszych napraw, spalanie jest na poziomie motoroweru (poniezej 4l/100km) i dodatkowo CDI ma wiekszy moment obrotowy niz benzynowki.
 Odpowiedz
#4
 All-capone 
zapoartuje w częsci m innymi jedną z pizzerii w Poznaniu (Pizza Express na ulWarszawskiej 246)
gdzie jeden ze smartów ma 480 tys km przebiegu CDI oczywiście
w czaopiśmie Motor był niedawno test smarta Cdi o przebiegi 504 tyś km
cdi to naprawde genialna konstrukcja
sam uzywam cdi któy na początku palił mi 6,5 l
ale okazało ie ze większośc cdi ma zle zaprogramowany moduł EDG i smart center bezpłatnie zmienia program
udałem sie , zmienili oprogramowanie, dodatkowo umyli i odkurzyli mi smarta bez dopłat Smile
ale ten skubaniec palił mi dalej ok 4-4,5
miał wtedy 34 tyś km
teraz ma 49 i widze ze spalanie spadło na ok 3,6
moze sie diabelstwo dociera Smile
jeszcze z 50 tys km i mzoe spadnie na 3l Smile


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz
#5
 waflo 
All-capone gadalem juz z toba kiedys na priv o przekladce silnika. Gdyby nie bylo tyle problemow z wrzuceniem CDI do benzyniaka to juz bym pewnie byl w drodze z UK do PL na wymianke u Ciebie....a tak to zostaje mi wymiana auto w przyszlosci, ale mysle ze z rok sie pobujam tym benzyniakiem, a potem sie zobaczy.
 Odpowiedz
#6
 All-capone 
znajdz w UK jakiegoś szrota CDI po dachowaniu , weź z niego zestaw naprawczy czyli zespół napędowy z wózkami,zbiornik paliwa,2 komopy z prędkościomierzem, zbiornik paliwa, przewód wacum pompy ( jeste z twardego tworzywa biegnie od serwa do silnika , w dci jest inaczej wyprofilowany) wiązke silnik-moduł EDG .Modu sterujący skrzynia i klinma jesli takowa jest (pod fotelem kierowcy są one różne w zaleznosci od wyposażenia pojazdu róznia sie nie tylko numerem ale i kolorem i tak np smart cabrio klima beznyna ma moduł czarny,cdi klima ma granatowy a dci bez klimy ma żółty)
Najwięcej roboty jest z przerobieniem wiązki głownej ale i tak jest tej pracy mniej niż jakby ja wymieniac bo praktycznie wiązało by się to z rozebraniem całego samochodu do gołej karoserii.
a chłodnica paliwa jest potrzebna jak psu piąta noga w obudwu moich smartach dci zrezygnowałem z tego urzadzenia bez jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.


Wszystkie wiadomości proszę kierować na  Brzostek911@o2.pl 
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu