Witam proste pytanie pękł mi dzisiaj pasek wielorowkowy (klinowy) mam u siebie klime moje pytanie czy jest to na jednym pasku czy są to oddzielne paski , pękł mi od alternatora bo pali się ładowanie i rośnie temperatura.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Pasek wielorowkowy
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Pasek wielorowkowy
|
Są dwa paski. https://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo...components Tyko na tym zdjęciu jest błąd bo pasek klimy powinien iść pod napinaczem.
Dzięki , jeszcze tylko muszę sprawdzić czy się alternator kręci bo zanim mi dzisiaj pękł ten pasek to przez jakiś czas przy odpalaniu rano strasznie piszczało i jakby silnik miał ciężko potemjak przestawało piszczeć to jakby sinik ożywał
Powiedzcie mi proszę jaki pasek powinien napędzać klimatyzację? Dziś kupiłem nowy 3PK850 Continental i wydaje się być za długi, nie ma szans napić go napinaczem (po zewnętrznej stronie). Rolka napinacza prawidłowo powinna leżeć na zewnętrznej czy wewnętrznej stronie paska? Czy te dwie śrubki pod dekielkiem w rolce też się w jakiś sposób reguluje, do czego służą?
Gablota to model 450, silnik 160910.
trzy posty wyżej maszrysunek w podanym linku jak to powinno wyglądać
Wczoraj właśnie u siebie wymieniłem u mnie było wszystko jak na zjęciu . zapewne myli was to że w podanym linku ten napinacz jest głatki a w orginale tak jak u mnie jest rowkowy i inaczej nie może być założony.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości