Bry. Tutorial nr.2.
Po 1 nie rób tego.Przeżyjesz bez żaróweczek.
Ale skoro już musisz....Znajdź te cho***ne żaróweczki.Nie podam, ich kodu bo go nie znam. W brytyjskim ASO Smart spojrzeli na mnie jak na idiotę kiedy pokazałem im co zamontowali. Użyłem niebieskich ledów o kodzie T3, które to musiałem przewinąć na fabryczne smartowemocowania. Ustaw pokrętła na maksa w pozycji zero, od nawiewu w pionie,zrób zdjęcie. Zdejmij front.Nie wiem jak zrobić to po Bożemu, tak żebym nie został zlinczowany, Ja łapie od "dołu" i ciągnę centralny panel do siebie. Pokrętła i wskaźniki same odskakują, panel jest montowany na klipsy. Teoretycznie najpierw powinieneś wyjąć najpierw pokrętła , a później przekręcając w lewo wyczepić wskaźniki temperatury , miejsca i mocy nawiewu. Fakt faktem, używając płaskiego śrubokręta odczep 3 zaczepy zaczynając od jednej strony na górze białego plastiku z kółkami zębatymi. NIE DOTYKAJ ZĘBATEK. Ponowne ustawianie ich zajęło mi 2h. Voila masz dostęp do 3 żaróweczek prądu stałego. Wymień i po problemie.
Jeśli zdarzyło ci się dotknąć kółko zębate.....Pierwsze od lewej ,od temperatury działa na rezystorze. Robi 360 stopni, brak oporu, nic.Ustawiasz na oko , dodatkową atrakcją jest to, że pokrętło nie wykorzystuje całego potencjału grzewczego auta. Tak drodzy Państwo, F4 ma ścięte ogrzewanie.Ja łapałem granicę między gorącym a zmrożonym powietrzem a następnie cofałem wg uznania. Trafiłem prawie fabrycznie. Pokrętło nawiewu ciężko pracuje w płytce drukowanej, więc trzeba moich zdolności żeby je ruszyć. Ustawiałem na czuja, patrząc na wskaźnik pokrętła. Wentylator......na drukowanej przeskakuje o 5 pól, na białym o 10.
Jeśli już wkopałeś się jak ja, życzę powodzenia i miłej zabawy. Ciao.
Po 1 nie rób tego.Przeżyjesz bez żaróweczek.
Ale skoro już musisz....Znajdź te cho***ne żaróweczki.Nie podam, ich kodu bo go nie znam. W brytyjskim ASO Smart spojrzeli na mnie jak na idiotę kiedy pokazałem im co zamontowali. Użyłem niebieskich ledów o kodzie T3, które to musiałem przewinąć na fabryczne smartowemocowania. Ustaw pokrętła na maksa w pozycji zero, od nawiewu w pionie,zrób zdjęcie. Zdejmij front.Nie wiem jak zrobić to po Bożemu, tak żebym nie został zlinczowany, Ja łapie od "dołu" i ciągnę centralny panel do siebie. Pokrętła i wskaźniki same odskakują, panel jest montowany na klipsy. Teoretycznie najpierw powinieneś wyjąć najpierw pokrętła , a później przekręcając w lewo wyczepić wskaźniki temperatury , miejsca i mocy nawiewu. Fakt faktem, używając płaskiego śrubokręta odczep 3 zaczepy zaczynając od jednej strony na górze białego plastiku z kółkami zębatymi. NIE DOTYKAJ ZĘBATEK. Ponowne ustawianie ich zajęło mi 2h. Voila masz dostęp do 3 żaróweczek prądu stałego. Wymień i po problemie.
Jeśli zdarzyło ci się dotknąć kółko zębate.....Pierwsze od lewej ,od temperatury działa na rezystorze. Robi 360 stopni, brak oporu, nic.Ustawiasz na oko , dodatkową atrakcją jest to, że pokrętło nie wykorzystuje całego potencjału grzewczego auta. Tak drodzy Państwo, F4 ma ścięte ogrzewanie.Ja łapałem granicę między gorącym a zmrożonym powietrzem a następnie cofałem wg uznania. Trafiłem prawie fabrycznie. Pokrętło nawiewu ciężko pracuje w płytce drukowanej, więc trzeba moich zdolności żeby je ruszyć. Ustawiałem na czuja, patrząc na wskaźnik pokrętła. Wentylator......na drukowanej przeskakuje o 5 pól, na białym o 10.
Jeśli już wkopałeś się jak ja, życzę powodzenia i miłej zabawy. Ciao.