Witam serdecznie,
Mam problem, ze smartem 0.6 99r., podczas jazdy gdy osiągnie temperaturę między 40-80 stopni, pojawia się koło silnika para przy prawym tylnym kole, postanowiłem dolać płynu chłodniczego, szybko zniknął, nagrzałem auto od nowa i po wyłączeniu silnika i odkręceniu korka zaczął wywalać się płyn ze zbiornika. Proszę o radę jak ugryźć ten temat, co zrobić, czy można samemu działać czy lepiej oddać na serwis na "zgolenie leszcza". Dzięki
A i gdy zobaczyłem , że coś jest z chłodzeniem nie tak, podczas jazdy gdy temperatua wynosiła 80stopni zaczęła migać mi ikona oleju, od razu zgasiłem auto ostudziłem i nie było ponownie doprowadzane do takiej temperatury.
Mam problem, ze smartem 0.6 99r., podczas jazdy gdy osiągnie temperaturę między 40-80 stopni, pojawia się koło silnika para przy prawym tylnym kole, postanowiłem dolać płynu chłodniczego, szybko zniknął, nagrzałem auto od nowa i po wyłączeniu silnika i odkręceniu korka zaczął wywalać się płyn ze zbiornika. Proszę o radę jak ugryźć ten temat, co zrobić, czy można samemu działać czy lepiej oddać na serwis na "zgolenie leszcza". Dzięki
A i gdy zobaczyłem , że coś jest z chłodzeniem nie tak, podczas jazdy gdy temperatua wynosiła 80stopni zaczęła migać mi ikona oleju, od razu zgasiłem auto ostudziłem i nie było ponownie doprowadzane do takiej temperatury.