Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Problem z ciśnieniem paliwa

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Problem z ciśnieniem paliwa
#1
 patka.3 
SMART FORFOUR 1,5 2005R.

Samochód podłączony pod komputer, błąd - niskie ciśnienie paliwa. 
Jak usuwam błąd i dodaje gazu do 5tys. obrotów to błąd pojawia się ponownie i samochód dochodzi do 3tysięcy obrotów .

Czy ktoś miał coś podobnego?
 Odpowiedz
#2
 tim13 
Coś podobnego miałem tylko że w ciągniku. Już pompa miała iść na serwis okazało się że przewód paliwowy zasilający był przytkany. Przy dmuchaniu "ustami" był przepływ jednak słaby, dopiero podłączenie kompresatora z odkręconym korkiem paliwa dało radę przeczyścić przewód. Rozumiem że filtry paliwa wymienione.
 Odpowiedz
#3
 patka.3 
Nie. Właśnie jutro będę zamawiała
 Odpowiedz
#4
 black6 
Filtr paliwa 45zl, polecam wymieniac przy kazdej wymianie innych filtrow, ewentualnie co dwie wymiany. Dojscie troche slabe, ale bez problemu samemu mozna to zrobic na spokojnie w 30min
 Odpowiedz
#5
 Kanapa 
W 454 benzyna jest wymienny filtr paliwa?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#6
 BASTOS 
W benzynie nie ale w dieslu taak
"Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem"
 Odpowiedz
#7
Brick 
 LUKASZ269 
Hej,

Poniżej trochę rzeczy które bym sprawdził na Twoim miejscu:

Oczywiście podstawa to wymiana filtra paliwa, oraz kontrola wizualna połączeń


Czujnik ciśnienia paliwa
w środku znajduje się dzielnik napięcia
     
(123|
                       Zasilanie 5V (4,9V-5,1V)– między 3 a masą (wtyczka)
                      Rezystancja między 1 a masą – ciągłość (wtyczka)
Po przekręceniu zapłonu napięcie między 2 a masą ok. 0,5 V (konieczna przejściówka lub wpięcie w kable ) po uruchomieniu i wzroście obciążenia wartość powinna wzrastać do niecałych 5V
Po odpięciu silnik powinien pracować „twardo”
Zawór ciśnienia szyny
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 1 a masą – 12V (wtyczka)
Zawór ilości paliwa
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 2 a masą – 12V (wtyczka)
Wtryskiwacz
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – ok. 0,33 Ω
Czujnik temperatury paliwa
Napięcie zasilania -4,5- 4,9V
Rezystancja –ok. 8,1Ω - 0st, ok. 3,1Ω -20st, 43Ω -(-20)st

Pozdrawiam.


Załączone pliki Miniatury
   
 Odpowiedz
#8
 patka.3 
Bardzo dziękuję za tak liczne odpowiedzi. Panie Łukaszu jest Pan niesamowity ,dziękuję za radę i zdjęcie!
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [454] Klips przewodu paliwa bluebob 9 818 23.02.2024, 16:57
Ostatni post: bluebob
  Wymiana klapki wlewu paliwa Maciek_M 5 872 15.09.2023, 15:32
Ostatni post: Maciek_M
  Szwankujący wskaźnik paliwa - doktorat z problemu Mart_000 23 6.615 16.07.2023, 21:34
Ostatni post: bluebob
  454 Mrugający wskaźnik paliwa - usterka elektryczna tomcio83 51 33.843 07.11.2022, 20:31
Ostatni post: bluebob
  [454] Wskaźnik poziomu paliwa - błędne wskazania - miganie kresek lukmas7796 24 26.200 07.11.2022, 20:18
Ostatni post: bluebob
  Odczyt stanu paliwa przez OBD Kosmoski 13 5.330 09.06.2019, 14:19
Ostatni post: Kosmoski
  [454] Błąd P0170 usterka dostrajania paliwa moherowy_beret 15 11.321 13.12.2018, 14:51
Ostatni post: bogo78
  [454] Wskaźnik poziomu paliwa gregor218 1 3.608 24.09.2018, 07:19
Ostatni post: Maciek_M
  [454] 1,5 CDI zbyt wysokie ciśnienie paliwa romilk 4 3.314 27.04.2018, 12:15
Ostatni post: tomcio83
  [454] Filtr paliwa - co i jak? minol 17 14.853 08.02.2017, 06:18
Ostatni post: Lolek



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu