Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Problem z przepustnica

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Problem z przepustnica
#21
 Tomlich 
Przepustnice wyczyść powinno pomoc miałem to samo póki co jest Ok ?Jeżeli nie trzeba nabyć nową są na AliExpress jeżeli mi znów błąd wywali zaryzykuje i nabędę od chinola ICathan4Cześć! 
Może ktoś z was miał podobną sprawę z przepustnica w smarcie forfour 1.1 75KM. Wczoraj przygasl mi orzy cofaniu po czym zaswiecila sie kontrolka silnika. Potem ciężko było nim ruszać, na 1 ledwo wchodził na obroty ponad 2tys. Dziś rano udałem się do serwisu w okolicy (kontrolka ciągle sie swieci, choć jechał calkowicie normalnie), podpieli go do kompa, poszukali po czym stwierdzili, że do wymiany jest przepustnica. Koszt nowej części 1622 zl plus 150 zł wymiana. Nie ukrywam, że wolałbym załatwić te sprawę mniejszym kosztem. Macie jakieś doświadczenia z częścią nowa, ale zamienna? Wyczytałem tez, ze ktos z takim problemem probowal ja wyczyścić i skalibrowac w Smart Center co pomogło. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie to będę wdzieczny za uwagi, a sam na stronie typu autotrader poszukam nowych części na własną rękę.

Dzieki z góry Panowie za każdy odzew.
Mariusz
 Odpowiedz
#22
 Tomlich 
Przepustnice wyczyść powinno pomoc miałem to samo póki co jest Ok ?Jeżeli nie trzeba nabyć nową są na AliExpress jeżeli mi znów błąd wywali zaryzykuje i nabędę od chinola
 Odpowiedz
#23
 Kanapa 
(13.07.2017, 20:00)Tomlich napisał(a): Przepustnice wyczyść powinno pomoc miałem to samo póki co jest Ok ?Jeżeli nie trzeba nabyć nową są na AliExpress jeżeli mi znów błąd wywali zaryzykuje i nabędę od chinola


Powtarzam jak mantrę, mamy opcje:
1 - Wyczyścić i skalibrować standardowo przez odpięcie aku i prace na wolnych obrotach przez 30 minut. Odpięcie aku ma za zadanie skasować błędy nastaw. Opcja po taniości.
2 - Skalibrować przy użyciu SD - zdecydowane lepiej ponieważ skasujemy zapisane w sterowniku trwale błędy ale kosztuje $$$.
3 - Kupić używkę od Colta VI lub innego FF z zastrzeżeniem zwrotu jak będzie padaka i patrz punkt 1/2.
4. Kupno nuffki oryginał lub OEM.


Tekst w serwisie - "Panie nową trzeba kupić" traktuję standardowo jako wygodnictwo i $$$.
Same wymieniacze teraz a nie mechaniki po serwisach siedzą.
Taki All czy Filip to waryjaci że grzebią w naszych złomach.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#24
 Malar35 
(13.07.2017, 20:26)Kanapa napisał(a): Powtarzam jak mantrę, mamy opcje:
1 - Wyczyścić i skalibrować standardowo przez odpięcie aku i prace na wolnych obrotach przez 30 minut. Odpięcie aku ma za zadanie skasować błędy nastaw. Opcja po taniości.
2 - Skalibrować przy użyciu SD - zdecydowane lepiej ponieważ skasujemy zapisane w sterowniku trwale błędy ale kosztuje $$$.
3 - Kupić używkę od Colta VI lub innego FF  z zastrzeżeniem zwrotu jak będzie padaka i patrz punkt 1/2.
4. Kupno nuffki oryginał lub OEM.


Tekst w serwisie - "Panie nową trzeba kupić" traktuję standardowo jako wygodnictwo i $$$.  
Same wymieniacze teraz a nie mechaniki po serwisach siedzą.
Taki All czy Filip to waryjaci że grzebią w naszych złomach.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro


Przepraszam, że odkopałem, ale dziś właśnie pojawił mi się taki problem i zrobię tak, jak tu jest napisane Very happy
 Odpowiedz
#25
 KacperA 
(16.07.2020, 16:11)Malar35 napisał(a):
(13.07.2017, 20:26)Kanapa napisał(a): Powtarzam jak mantrę, mamy opcje:
1 - Wyczyścić i skalibrować standardowo przez odpięcie aku i prace na wolnych obrotach przez 30 minut. Odpięcie aku ma za zadanie skasować błędy nastaw. Opcja po taniości.
2 - Skalibrować przy użyciu SD - zdecydowane lepiej ponieważ skasujemy zapisane w sterowniku trwale błędy ale kosztuje $$$.
3 - Kupić używkę od Colta VI lub innego FF  z zastrzeżeniem zwrotu jak będzie padaka i patrz punkt 1/2.
4. Kupno nuffki oryginał lub OEM.


Tekst w serwisie - "Panie nową trzeba kupić" traktuję standardowo jako wygodnictwo i $$$.  
Same wymieniacze teraz a nie mechaniki po serwisach siedzą.
Taki All czy Filip to waryjaci że grzebią w naszych złomach.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro


Przepraszam, że odkopałem, ale dziś właśnie pojawił mi się taki problem i zrobię tak, jak tu jest napisane Very happy
Cześć,
udało Ci się?
mojej żonie w 451 od wczoraj dzieje się coś podobnego, mruga pomarańczowy trójkąt i zaczyna mulić podczas jazdy. Dziś po południu się nim przejadę i zobaczę dokładnie co się dzieje, mam nadzieję, że przeczyszczenie przepustnicy pomoże.
 Odpowiedz
#26
 LAZY. 
(17.09.2020, 08:21)KacperA napisał(a):
(16.07.2020, 16:11)Malar35 napisał(a):
(13.07.2017, 20:26)Kanapa napisał(a): Powtarzam jak mantrę, mamy opcje:
1 - Wyczyścić i skalibrować standardowo przez odpięcie aku i prace na wolnych obrotach przez 30 minut. Odpięcie aku ma za zadanie skasować błędy nastaw. Opcja po taniości.
2 - Skalibrować przy użyciu SD - zdecydowane lepiej ponieważ skasujemy zapisane w sterowniku trwale błędy ale kosztuje $$$.
3 - Kupić używkę od Colta VI lub innego FF  z zastrzeżeniem zwrotu jak będzie padaka i patrz punkt 1/2.
4. Kupno nuffki oryginał lub OEM.


Tekst w serwisie - "Panie nową trzeba kupić" traktuję standardowo jako wygodnictwo i $$$.  
Same wymieniacze teraz a nie mechaniki po serwisach siedzą.
Taki All czy Filip to waryjaci że grzebią w naszych złomach.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro


Przepraszam, że odkopałem, ale dziś właśnie pojawił mi się taki problem i zrobię tak, jak tu jest napisane Very happy
Cześć,
udało Ci się?
mojej żonie w 451 od wczoraj dzieje się coś podobnego, mruga pomarańczowy trójkąt i zaczyna mulić podczas jazdy. Dziś po południu się nim przejadę i zobaczę dokładnie co się dzieje, mam nadzieję, że przeczyszczenie przepustnicy pomoże.

Kolego to jest dział 454, a ty wpadasz z 451- taki masz w profilu zaznaczony.
Jak ci miga trójkąt to wypada system abs przy kołach obejrzeć, szczególnie tylnych.
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz
#27
 Sylka1980 
Witam,od 2 tygodni jestem posiadaczką 454 z 2004 1.1 benz. Dzisiaj zapaliła się lampka ostrzegawcza Chack , pojechałam na kompa i wykazały blady na przepustnicy. Co robić, mech nastraszył mnie o ogromnych kosztach,bo jestem z Torunia a w pobliżu nie ma ani serwisu ,ani osoby która by się znala. Pomocy
 Odpowiedz
#28
 Kanapa 
Znajdź zwykły serwis który wyczyści ci przepustnicę - 90% skuteczności.
Najlepiej taki który ogrania auta japońskie.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#29
 Forfour 1.5cdi 
Dzień dobry. Witam serdecznie pod nowym nickiem. Moje pytanie do szanownych forumowiczów brzmi: czy ktoś się orientuje w którym miejscu jest przepustnica w 1.5 cdi? Pytam, bo nie wiem czy brać się za to samemu jeśli będzie dobre dojście czy zlecić komuś wyczyszczenie?
 Odpowiedz
#30
 LUKASZ269 
Hej
W 1.5 cdi nie ma przepustnicy czy chodzi Ci o EGR ? Smile
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  454 - przepustnica 177 KM, czyszczenie itd Kanapa 0 1.576 08.08.2019, 15:40
Ostatni post: Kanapa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu