Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Problem z ruszaniem

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Problem z ruszaniem
#31
 Arczi100 
(26.01.2019, 22:13)misiek1394 napisał(a): Delphi nie robi adaptacji [ale czyta wszystko ABS, silnik, poduszki. podgląd parametrów też jest].Nie robiłem żadnej adaptacji [po co?]. Biegi zmienia super, wysprzeglik wyregulowany ręcznie [wystarczy delikatnie dosunąć i dokręcić].

Jestem mechanikiem samochodowym panowie, wiem co robie. A przy smarcie grzebałem pierwszy raz. Czekam jeszcze na emulator EGR i składam całośc tak jak ma być. Pozdro LwG.

Edit: Mój smart 450 0.8 cdi 2001r.

Na przyszłość przewody do czujnika to 2pin biały kabel, 1pin kabel czerwony. A czarny kabel ma być luźno w wiązce [to taki kabel od zakłuceń czy coś, nie istotny]
Podaj jeszcze od którego roku -czyta będzie jasno dla wszystkich
 Odpowiedz
#32
 misiek1394 
Ja mam 2001r, na pewno czyta od 2001r do 2015 lub 2018 zależy czy ktoś kupi najnowszą wersje. Oprócz smarta robi też dużo innych samochodów.
 Odpowiedz
#33
 krzyss 
Emulator cdi 2007r ogarniesz ? Wink
 Odpowiedz
#34
 misiek1394 
Zamówiłem na allegro za 50zł. Wpisz smart egr emulator i zadzwoń do gościa, pewnie ci zrobi jak robi do 450 0.8 cdi.
 Odpowiedz
#35
 trawnik 
Panowie ! Czy idzie jakoś oszukać czujnik przeciążeniowy pod samochodem aby trochę mniej czule działał w zakrętach - strasznie męczy jak na ślimaku max 45-50 i odcina moc .
?????
 Odpowiedz
#36
 psuwacz 
Nic mi na ten temat nie wiadomo. Ja parę razy jadąc w trybie szeryf Misiael Szuamcher poleciałem rondo nieco bokiem. Raz w starym Smarcie z Trust+ zwiedziłem trawnik oraz złomowisko. Można oszukać ESP zakładając dobre ogumienie. Luźno i zupełnie OT zauważę, że to nie Hans i Jacques tak sobie wymyślili te wszystkie rozwiązania w stodole. U mnie twórczość jest wesoła, ale świadoma - znaczy że wiem co oznacza takie zestrojenie auta jakie mam - zwiększona trakcja kosztem zmniejszenia marginesu błędu. Fabryczne zestrojenie sporo wybacza i wcześnie "ostrzega" o dotarciu do granicy, u mnie jest "dobrze - DOOBRZE! - Łubudu". Fabrycznie jest "dobrze - o rety - O JEZU! - Uff..."
 Odpowiedz
#37
 trawnik 
U mnie za wcześnie objawia swoją obecność przy wchodzeniu w zakręt w prawo ( taknobjakies 20 km /h) w lewo gdzieś o 5 - różnica jest odczuwalna.Słyszałem że ten czujnik można denio podnieść lub obrócić o 45 stopni . Efektem tego jest jakby pełna moc tak gdy podjeżdża się pod górę.
 Odpowiedz
#38
 Arczi100 
(09.03.2019, 10:46)trawnik napisał(a): U mnie za wcześnie objawia swoją obecność przy wchodzeniu w zakręt w prawo ( taknobjakies 20 km /h) w lewo gdzieś o 5 - różnica jest odczuwalna.Słyszałem że ten czujnik można denio podnieść lub obrócić o 45 stopni . Efektem tego jest jakby pełna moc tak gdy podjeżdża się pod górę.
Proponowałbym ustalić problem , i go rozwiązać. Smart jest specyficzny a na własne życzenie nie zaliczyć testu łosia na drodze publicznej żenada.
 Odpowiedz
#39
 strzyz 
(05.03.2019, 17:07)trawnik napisał(a): Panowie ! Czy idzie jakoś oszukać czujnik przeciążeniowy pod samochodem aby trochę mniej czule działał w zakrętach - strasznie męczy jak na ślimaku max 45-50 i odcina moc .
?????

Witam musisz pod autem przestawic czujnik esp obrucic go o 90 stopni
 Odpowiedz
#40
 trawnik 
Dobra mam Delphi gold 2016 tylko mam też problem z instalacją pomoże ktoś ( co prawda jest filmik ale nie działa jak tak robię wyskakuje "license problem or nad fileactivaton" ?
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu