A właściwie z ruszeniem po postoju pod światłami albo w korku. Jeździłem z tym problemem 70 tys. km. i wreszcie dziś dałem radę. Po wymianie wszystkiego co poza skrzynią i sprzęgłem i po ekspertyzie w sc, zdecydowałem się na wymianę koła zamachowego i co się okazało w czasie naprawy łapy sprzęgła. Problem znikł jak niebyły. Teraz coś o kosztach: zespól sprzęgła 600, klucz do pólosi 100, łapa sprzęgła 50, przy okazji oleje i filtr 150 razem 900, robocizna własna tak na oko ok 16 rbh (bez pośpiechu). Propozycja sc 3600 plus vat. Zdobyte doświadczenie - bezcenne. Satysfakcja - ogromna.
P.S. Części używane od Alla, oleje nowe ze stacji benzynowej.
P.S. Części używane od Alla, oleje nowe ze stacji benzynowej.
Lolek - motoparalotniarz