sarzyk
Liczba postów: 43
Dołączył: Dec, 2017
Reputacja:
0
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Ruda Śląska
smart fortwo 450 0,6
Witam. Jako że jestem po wymianie sworzni wahaczy a jutro będę dawał do wymiany sworznie końcówki drążka kierowniczego zastanawiałem się ile takie sworznie mogą wytrzymać?
Wiadomo że na to wpływ mają stany dróg a z tym u nas nie najlepiej ale jak to wygląda z Waszego doświadczenia?
Oczywiście zakładając że montujemy markowe podzespoły.
Co warto zrobić przy okazji przy wymianie np sworzni? (klocki już wymienione).
.....
Dziękuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Edit by mod
1 problem = 1 post.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.12.2017, 13:27 przez Kanapa.)
Lolek
Liczba postów: 2.618
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
42
Imię: Ludwik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, passion
A to zależy kto płaci za robociznę? Jeśli Ty w warsztacie to oczywiście wymiana kompleksowa będzie tańsza niż pięć razy po jednym podzespole. Ale jeśli robisz sam a na dodatek sprawia Ci to przyjemność to rób pojedynczo, będziesz miał więcej satysfakcji.
psuwacz
Liczba postów: 1.411
Dołączył: Nov, 2015
Reputacja:
33
Imię: Wojciech
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Szczecin
smart fortwo 450 cdi, pure, 2004
smart fortwo 451 cabrio, BRABUS, 2008
smart fortwo 450 cdi, passion, 2005
psuwacz
29.12.2017, 13:04
U mnie wszystkie "akcesoria" (gumy, sworznie, koncówki drążków) poddawały się dotąd z regularnością szwajcarską co 35000 km. Przy końcówkach drążka kierowniczego nabrałem przekonania do wymiany parami, w lecie wymieniłem prawą trafioną i za tydzień robiłem drugą. Co do sworzni - różnie, wymiana w razie potrzeby.
sarzyk
Liczba postów: 43
Dołączył: Dec, 2017
Reputacja:
0
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Ruda Śląska
smart fortwo 450 0,6
Dzięki za info. Jestem po wymianie sworzni wahacza obu stron i sworzni końcówki drążka kierowniczego obu stron.
Oraz jednego łącznika stabilizatora z tyłu.