Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Qaptur - problemy.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Qaptur - problemy.
#21
 Qaptur 
............
 Odpowiedz
#22
 shagger 
W cdi to napewno trzeba skracac ciegno by zmniejszyc cisnienie.1 obrot nakretki zmniejsza o okolo 0,1 bar.W benzynce moze byc na odwrót-nie wiem jak zamocowana i sterowana jest gruszka.Niemniej w cdi metoda prob i bledow ustawilem idealnie na 1.35 bar bezatmosferycznego (czyli na kompie odpowiednio 2.35-2.37bara)gdzie przy 1.37 wskakuje tryb awaryjny.Jezdzilem z kompem i przez obd rejestrowalem wyniki.Trzeba ustawic maksymalnie blisko ale nie przekroczyc granicy wtedy mamy max moc i brak trybu awaryjnego.Nie wiem jakie cisnienie w benzynce ale napewno mniejsze.
 Odpowiedz
#23
 Qaptur 
..............
 Odpowiedz
#24
 shagger 
Tez sie kolego nad tym zastawialem.I co gorsza wydaje mi sie bo mierzylem po zakupie ze doladowanie mialem na kompie 2.60 bar bez trybu awaryjnego ale pewny na 100 proc nie jestem.Jak gdzies znajde zapisane dane to pokaze.Miedzyczasie odlaczalem akumulator i chyba od tego czasu cisnienie musialem zmniejszyc bo byl notlauf.Wiem ze turbinka w smarcie dmuchnie spokojnie wiecej grozi to jednak upaleniem zaworow i roztopieniem tlokow lub przegrzaniem wirnika turbiny od strony goracej.Trzeba jednak robic to z glowa by nie rozwalic silnika.
 Odpowiedz
#25
 Qaptur 
............
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Fan911 i jego problemy. fan911 14 2.954 11.03.2017, 17:39
Ostatni post: Gapa.
  Ryjan1 i jego problemy ryan1 19 3.757 10.02.2017, 18:43
Ostatni post: mermen124
  Problem ze ślizganiem się sprzęgła by AdaaM i inne jego problemy. AdaaM__ 32 6.433 22.01.2017, 07:48
Ostatni post: Lolek
  Loyer i jego problemy a zaczęło sie od - Vin pomocy loyer 28 4.815 06.01.2017, 16:49
Ostatni post: Kanapa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu