Znalazłem ceny. Wychodzi 140+55+60 czyli 255 zł i Wieszak wiem ze jest po 85€
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(05.09.2017, 19:40)plesniak napisał(a): Uchwyto-trzymaki założone. Jak już się ogarnie jak prosto rozbiera się siedzenia to instalacja z krojeniem 10 minut. Cięcia nie widać bo schowane pod osłoną. Nacięcie ma 2 cm tylko trzeba się nagimnastykować, żeby włożyć uchwyt stelaża od wewnętrznej strony.Jako że Pleśniak przetarł szlak to i ja się skusiłem na prowadnice pasów bo bez tego pas "próbuje odciąć łeb". Co prawda miał stworzyć jakiś dokładniejszy FAQ ale jeszcze go nie ma W takim razie doprecyzuję sposób montażu wg swojego doświadczenia. 1. wymontowujemy fotel. 2. rozpinamy tapicerkę - 4 zaczepy od spodu na gumkach i 2 zaczepy boczne zakładkowe - idą pionowo z tyłu oparcia na jego krawędziach. 3. wsuwamy do środka fotela dłoń i staramy się wyczuć na stelarzu 2 otwory. Cieniutkim śrubokręcikiem robimy 2 otwory od środka. WAŻNE - fotel kierowcy otwory z lewej strony, pasażera z prawej 4. następnie robimy nacięcie na długości 5 cm, wzdłuż otworów, 2 cm poniżej nich. 5. od wewnątrz oparcia wkładamy mocowanie uchwytu - trochę ciężko ale da radę. 6. przykręcamy od wewnątrz mocowanie. Potrzebny klucz nasadowy 10 (koniecznie przedłużany), przegub, przedłużka i ...... trochę cierpliwości żeby wyczuć nakrętkę i powoli ją dokręcać. 7. przykręcamy do mocowania uchwyt pasa oraz maskownicę. No i mamy piękne uchwyty. Zanim złożymy wszytko do kupy, warto rozważyć jeszcze jednego moda przy okazji Przemo - jak zwykle - wynalazł jak możemy zrobić fotel pasażera rozkładany na maxa do tyłu 1. składamy oparcie fotela w stronę siedziska 2. robimy dostęp do blokad i najlepiej fleksem je odcinamy z obu stron BARDZO OSTROŻNIE. 3. zapinany wszystkie zaczepy, składamy tapicerkę, montujemy fotel i mamy fotel pasażera z możliwością leżenia Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Super. Polecam te uchwyty innym. Zupełnie inny komfort szyjny Ja montowałem bez demontażu fotela. Przez to dużo trudniejszy dostęp od środka. W przypadku foteli skórzanych z wersji Exclusive jest trochę kombinowania z fotelem kierowcy ponieważ w standardzie jest pasek skórzany zapinany na zatrzask i trzeba to schować w nowym uchwycie.
Przy okazji czy trudno się demontuje fotel? Chętnie bym odciął blokady niestety do tego muszę zdemontować fotel. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|