Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Remont szwedzki

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Remont szwedzki
#21
 krzyss 
Bo siedzimy w smartach wiele lat i nie jeden lament juz slyszelismy Smile

I tobie rowniez ! I oby nas remonty nie czekaly Smile
 Odpowiedz
#22
 metody 
I Zeby ludzie mieli tylko takie problemy jak remonty swoich ulubionych pojazdow, ide uwedzic cos .... na zdrowie Smile uzytkownicy.
Fajnie , ze jestescie.
 Odpowiedz
#23
 przemolka1 
http://www.pwsz.pila.pl/uploads/dydaktyk...n-spal.pdf tu artykuł dla fachowców którzy nie wiedzą że tuleje się wycierają " jajowato "
 Odpowiedz
#24
 LAZY. 
Wycierają się jajowato bo to wynika ze sposobu pracy tłoka. Wał się obraca w jednej płaszczyźnie więc tłok jest  bardziej popychany na jedną czy drugą ściankę cylindra i te są bardziej zużyte. Ścianki cylindra w którego kierunku wystaje sworzeń tłoka są mniej zużyte.

Zapewne dla tego warto przeszlifować cylinder.
Tyle wymyśliłem, idę teraz się upić i zagryźć rybką Cool
 Odpowiedz
#25
 metody 
Nie podwazam wiedzy oczywistej i licze sie z roznymi niespodziankami po demolce glowicy.
Jednak 20 tkm temu pomiary srednicowka wykazaly nieznaczne roznice w geometrii cylindra na roznych wysokosciach,
Jesli teraz bedzie dramatyczniej zrobie co trzeba , dlatego zamiaruje silnik jednak wywlec w calosci,
Popatrzylem na jutubie proces obnizania silnika i twierdze ,ze w przypadku koniecznosci demontazu silnika upuszczonego moze byc problematyczne.
Te kilka czynnosci wiecej w przypadku kompletnego demontazu to nie problem ..
Swoja droga ciekawy jestem ile czasu w minutach osobie ktora nie robi tego po raz pierwszy zajmuje obnizenie silnika?
Mi 2 podejscie wyjecia silnika zajelo maxymalnie godzine
Tak czy siak ponowie pytanie , czy ktos mogl by polecic dobrego producenta pierscieni, na ktoryms forum kompletnie pojechano po firmie
Goetze ktorej produkty sa chyba najbardziej popularne na naszym rynku,
Wybaczcie brak polskich znakow w moich postach, pozdrawiam Metody.
 Odpowiedz
#26
 metody 
Panowie, mam nadzieje ,ze choinki ubrane, czy ktorys z Was pamieta jaki rozmiar klucza w obudowie panewki korbowodu w smarcie 0.6 ltra, klucz nr 7 za duzy , numer 6 za mały , oszalalem, wesolych swiat ,
 Odpowiedz
#27
 Arczi100 
(24.04.2019, 13:42)rudiszubert napisał(a): Czy da się tulejować silnik 0,7 450 i jaki może być koszt ? Pytanie zasadnicze czy warto to robić czy od razu kupować tłoki nad wymiarowe ?
Zależy wszystko w jakim stanie są gładzie na cylindrach , dopiero po pomiarach można coś powiedzieć. Praktycznie wszystko da się , jest tylko małe ale, z nowymi jednostkami (nano czy mikro warstwy ) na tulei powodują że można być drogo bo trzeba zastąpić oryginał -orginałem , bądź wszystko przystosować do tradycyjnej tulei i tłokaNie każdy to potrafi i chce się bawić.
 Odpowiedz
#28
 Vapor2005 
Tulejowanie 350 zł za cylinder. Nie ma problemu. Plus tłoki po ok. 500 zł. I będzie śmigać. Jeżeli ktoś potrzebuje mam cały silnik pierwszy cylinder porysowany przez zawór. Na handel wyda. Cały silnik 200 zł odbiór osobisty bez turbo. Można spróbować honować.




Haloooo, panie majster, regulamin Wink
"Nikt nie sprzedaje dobrego Smarta"... Very happy
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  GO remont 450 paboz 4 1.295 01.12.2021, 18:36
Ostatni post: paboz
  Remont silnika mity i fakty Vapor2005 18 9.561 01.07.2019, 09:07
Ostatni post: Pilotm
  450 benzyna - silnik, pierścienie, tłoki, zawory czyli remont lub wymiana 140 102.249 26.05.2019, 06:13
Ostatni post: norbb
  Remont silnika. damian102 8 13.876 23.10.2015, 09:33
Ostatni post: dychul
  [450] Remont silnika dervan 5 5.096 04.03.2015, 01:48
Ostatni post: moto-zakup
  Cdi - Remont diesla? Gothka 104 41.800 03.09.2013, 05:51
Ostatni post: PKO



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu