Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Smart 451 vs Toyota IQ

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Smart 451 vs Toyota IQ
#11
 obwd-crash 
(19.11.2018, 23:10)plesniak napisał(a): Bo Cygnet ... iQ to ... samochód tylko 30 cm za długi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Właśnie o to chodzi Wink
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#12
 MariuszB 
(19.11.2018, 23:10)plesniak napisał(a): Poza tym Cygnet był po 22 tys €

Opis z ceną np tu -> https://www.pkw.de/autokatalog/aston-martin/cygnet
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz
#13
 PatiEK 
iQ GRMN jest mocno spoko. Plus TRD robiło trochę ciekawych rzeczy.
Ale nie o tym Smile
Oczywiście +50cm w porównaniu do 450 będzie robić różnicę w parkowaniu (teraz głównie parkuje prostopadle do krawężnika).
Pewnie się przymierzę pośladkiem, tak żeby zrobić rozpoznanie w bazie wroga, może miarką zmierzę ile tam miejsca na fotelik. No i zobaczymy czy jest chemia...
Póki co Smart wisi na otomoto i badam rynek.
Jak macie jeszcze jakieś uwagi - piszcie proszę. Może 451 jest w czymś dużo zajefajsze od iQ.
 Odpowiedz
#14
 obwd-crash 
(20.11.2018, 11:11)PatiEK napisał(a): iQ GRMN jest mocno spoko. Plus TRD robiło trochę ciekawych rzeczy.
Ale nie o tym Smile
Oczywiście +50cm w porównaniu do 450 będzie robić różnicę w parkowaniu (teraz głównie parkuje prostopadle do krawężnika).
Pewnie się przymierzę pośladkiem, tak żeby zrobić rozpoznanie w bazie wroga, może miarką zmierzę ile tam miejsca na fotelik. No i zobaczymy czy jest chemia...
Póki co Smart wisi na otomoto i badam rynek.
Jak macie jeszcze jakieś uwagi - piszcie proszę. Może 451 jest w czymś dużo zajefajsze od iQ.

Gdyż 451 to jest SMART Smile
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#15
 MariuszB 
(19.11.2018, 23:10)plesniak napisał(a): Poza tym Cygnet był po 22 tys € ale był problem, żeby go kupić trzeba było udokumentować posiadanie Astona.

IQ z motorem 1.4 też był problem z kupnem (np. w PL dostępna była tylko wersja 1.0). 1.4 był oferowany w JP (razem z wersją EV, której w UE nie uświadczymy) oraz na niektórych rynkach UE, np. w DE, B, FR czy IT. Koniec końców nadszedł czas by IQ dołączyło do stajni. Trzeba je jeszcze tylko odebrać w DE
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz
#16
 PatiEK 
Piszesz o dieslu czy masz na myśli benzynę 1,33?
 Odpowiedz
#17
 MariuszB 
1.4 D4D 90 KM.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz
#18
 PatiEK 
Daj znać jak wrażenia po przesiadce z 450. Mi dalej chodzi to po głowie, a do realizacji nie mogę się zebrać Wink
 Odpowiedz
#19
 MariuszB 
Z 450 nie ma sensu porównywać bo to zupełnie inna liga. Najbliżej IQ, w wielu kwestiach jest z C453, chociaż i tu Smart przegrywa w dziedzinie np. bezpieczeństwa czynnego. Jest teoria, że MB projektując karoserię C453 czerpał sporo od Toyoty. Patrząc na oba auta nietrudno to dostrzec.
W środę odbieram auto w Niemczech, więc za jakiś czas coś skrobnę w temacie.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz
#20
 PatiEK 
Ja jakby co to ostrzyłem kieł na 1,33 których jest jak na lekarstwo. 1,0 w benzynie, tym bardziej z CVT, bardzo nie jedzie. A diesel nie ma filtra cząstek stałych - będzie śmierdział.
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu