W maju 2018 z pewnych powodów wywaliłem EGR i kupiłem emulator i wg. opisu był najlepszy
Teraz wysiadł,objawy to pali ponad 4 litry przy każdej jeździe i wszędzie
Wróciłem do oryginalnego EGR bo na Allegro teraz emulator to 125 zł a są jeszcze droższe i nie kupię drugiego
(05.03.2020, 21:55)wirdar napisał(a): W maju 2018 z pewnych powodów wywaliłem EGR i kupiłem emulator i wg. opisu był najlepszy
Teraz wysiadł,objawy to pali ponad 4 litry przy każdej jeździe i wszędzie
Wróciłem do oryginalnego EGR bo na Allegro teraz emulator to 125 zł a są jeszcze droższe i nie kupię drugiego
Z tego co pamiętam, wywalał on stały błąd bez wyświetlania Check Engine, ale nie miało to wpływu na osiągi silnika i pracę skrzyni biegów.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
(06.03.2020, 08:58)ŁYSY13 napisał(a): Ja miałem i ten pepsi nie było. Zakładałem jeszcze 4 sztuki i jeden miał.
Pozdrawiam Łysy13
Mam w 3 z aut ten pepsi i on dawał (ukryty) błąd, ale nie ma to wpływu na osiągi silnika i pracę skrzyni biegów.
Ponieważ nie miało to wpływu na pracę silnika, od 4 lat się tym już nie interesowałem
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.03.2020, 09:23 przez obwd-crash.)
(06.03.2020, 09:46)ŁYSY13 napisał(a): Dziwna sprawa że koledze się tak zniszczył. Ciepło miał czy co ?
Pozdrawiam Łysy13
Jeździł zbyt ekologicznie i emulator cały czas pracował symulując pracę zaworu - przez emulator idzie prąd który obsługuje cewkę zaworu. Gdyby dawał w "palnik" - "butował" to zawór egr nie musiałby się otwierać, a tym samym emulator nie miałby podstaw do pracy
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!