Dostałem atrakcyjną cenowo ofertę zakupu 3 sztuk Smart Electric Drive z rynku włoskiego
z grudnia 2014 roku, zerowy przebieg, wyposażenie podstawowe, żadnych pakietów i dodatków, kolor biały
Jest jeden haczyk: niestety samochody są bez akumulatorów
Czy ktoś się orientuje za jakie pieniądze i gdzie (oczywiście nie biorę pod uwagę serwisu autoryzowanego ze względu na koszt blisko 30 000 zł) kupić pasujące akumulatory? Wynajem akumulatorów od SC jest również wg mnie nieopłacalny. Koszt miesięczny najmu zabija korzyści z posiadania samochodu elektrycznego. No i kolejna sprawa - w Polsce bardzo ciężko jest sprzedać samochód elektryczny z dzierżawionymi akumulatorami. Przykład Renault mówi sam za siebie.
W trzeciej generacji Smarta ED (od 2012 roku) akumulatory (93 ogniwa 17,6 kWh 391 V) produkuje Deutsche ACCUmotive / Li-Tec zasilające silnik elektryczny z magnesami trwałymi firmy EM-motive. Szkoda że Smart ED nie ma nic wspólnego z akumulatorami Tesli. Byłoby znacznie łatwiej.
W Polsce do stycznia tego roku sprzedano ponad 30 nowych Smartów Electric Drive w sieci Smart. Aktualnie w Polsce jest zarejestrowanych prawie 160 Smartów ED (dane z Wydziału Komunikacji ze stycznia tego roku). Ciekawe jak radzą sobie właściciele Smartów z importu prywatnego z akumulatorami.
Zastanawiam się czy można zastosować akumulator nieoryginalny o podobnych parametrach.
Obudowa akumulatora jest prostego kształtu, kwestia odpowiednich ogniw i elektroniki... (taką mam nadzieję ...)
Dwa Smarty chcę kupić na własne potrzeby, jeden będzie do sprzedania. Jednak zanim dam odpowiedz sprzedawcy we Włoszech to muszę mieć pewność, że zdobędę akumulatory w sensownej cenie.
z grudnia 2014 roku, zerowy przebieg, wyposażenie podstawowe, żadnych pakietów i dodatków, kolor biały
Jest jeden haczyk: niestety samochody są bez akumulatorów
Czy ktoś się orientuje za jakie pieniądze i gdzie (oczywiście nie biorę pod uwagę serwisu autoryzowanego ze względu na koszt blisko 30 000 zł) kupić pasujące akumulatory? Wynajem akumulatorów od SC jest również wg mnie nieopłacalny. Koszt miesięczny najmu zabija korzyści z posiadania samochodu elektrycznego. No i kolejna sprawa - w Polsce bardzo ciężko jest sprzedać samochód elektryczny z dzierżawionymi akumulatorami. Przykład Renault mówi sam za siebie.
W trzeciej generacji Smarta ED (od 2012 roku) akumulatory (93 ogniwa 17,6 kWh 391 V) produkuje Deutsche ACCUmotive / Li-Tec zasilające silnik elektryczny z magnesami trwałymi firmy EM-motive. Szkoda że Smart ED nie ma nic wspólnego z akumulatorami Tesli. Byłoby znacznie łatwiej.
W Polsce do stycznia tego roku sprzedano ponad 30 nowych Smartów Electric Drive w sieci Smart. Aktualnie w Polsce jest zarejestrowanych prawie 160 Smartów ED (dane z Wydziału Komunikacji ze stycznia tego roku). Ciekawe jak radzą sobie właściciele Smartów z importu prywatnego z akumulatorami.
Zastanawiam się czy można zastosować akumulator nieoryginalny o podobnych parametrach.
Obudowa akumulatora jest prostego kształtu, kwestia odpowiednich ogniw i elektroniki... (taką mam nadzieję ...)
Dwa Smarty chcę kupić na własne potrzeby, jeden będzie do sprzedania. Jednak zanim dam odpowiedz sprzedawcy we Włoszech to muszę mieć pewność, że zdobędę akumulatory w sensownej cenie.