(20.11.2012, 11:10)KeyJey napisał(a): Oczywiście zdaję sobię sprawę, że to "babol" ogłoszeniodawcy z tą pojemnością.
Z tego co mi sie juz udalo dowiedzieć:
- 2 właściciel
- jest faktura zakupu z salonu
- wymieniona turbina (przy tak "niskim" przebiegu - to by oznaczalo krecony licznik? )
- auto nie wyglada na zmeczone - troche porysowane drzwi pasazera ale pewnie panel mozna wymienic
Cena oczywiscie przesadzona. Zastanawiam się nad zlozeniem swojej oferty ale wolalbym miec info od eksperta 452
Ocena samochodu na podstawie zdjęć, w dodatku w niezbyt dobrej rozdzielczości i mocno skomprymowanych, jest bardzo trudna. Najlepiej dokonać osobistych oględzin.
Zwróciłbym uwagę na to czy samochód jest "suchy" w środku. Nieszczelność jest największą bolączką roadsterów. Należy unieść wykładzinę dywanową podłogi za i przed fotelami (ostrożnie z plastikowymi haczykami pod uszczelką drzwi na progu). Zwróć uwagę na zapach czy nie trąci "stęchlizną". Woda dostaje się najczęściej przy trójkącikach lusterek pozostawiając trudne do usunięcia ślady w kratkach głośników.
Drugim miejscem, którym woda dostawała się do wnętrza była ściana grodziowa. Samochody sprzedawane w Niemczech były "uszczelniane" w ramach akcji serwisowych. Po wyjęciu wanny z przedniego bagażnika widać "pomazane" gumą łączenia blach. Nie musi to być świadectwem historii powypadkowej
, tylko właśnie "uszczelnienia".
Uszczelki dachu powinny być również w ramach akcji serwisowej wymienione na "porowate"
Wymieniona turbina nie świadczy o niczym złym, dla mnie byłaby plusem.
Ze zdjęć wnioskuję, że jest to jeden z pierwszych egzemplarzy, numer VIN mógłby nam więcej powiedzieć.
Prawa tylna lampa "lubi" być nieszczelna (koszt ok 115,- EUR).
Do kalkulacji doliczyłbym:
- nowe opony, na zdjęciach widać Bridgestone-y z pierwszego montażu,
- renowację felg w
Quickcolor, wyglądają na lekko zmęczone
.
pozdrawiam
smart452