Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

SMARTGARAGE Z Lubonia - ”Oszuści i Złodzieje !!!” ???

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
SMARTGARAGE Z Lubonia - ”Oszuści i Złodzieje !!!” ???
#21
 meselek 
Emocje opadną i wszystko się wyjaśni , każdy ma czasami zły dzień.pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 Odpowiedz
#22
 BASTOS 
Panowie bez takich emocji, niech się Filip wypowie jak to jest.
"Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem"
 Odpowiedz
#23
 skuter 
(26.10.2019, 10:13)rafsus napisał(a): !!! UWAGA CHCĘ WSZYSTKICH OSTRZEC PONIEWAŻ ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ SERWIS SMARTGARAGE Z LUBONIA !!!

Filip Okupniak
SmartGarage Filip Okupniak
Szafirowa 11
62-030 Luboń
NIP: 7831767541

Żona zakupiła do swojego smarta poprzez serwis allegro rozrusznik jednak nigdy do nas nie dotrał. Pieniędzy też od miesiąca nie potrafią zwrócić

OSZUŚCI UWAGA!!!

!!! UŻYTKOWNIK JAKUBOO TO OSZUST I ZŁODZIEJ !!!

hmmmm Filipa znam od lat... dzieki niemu moj Smart jest zawsze w formie.... nigdy sie na nim nie zawiodlem i ... wiem ze nigdy sie nie zawiode ... dlatego tez polecilem Filipa jako wiarygodna osobe mojemu Wspolnikowi by u Filipa kupil Smarta... i KUPIL ...  moze wystarczy zadzwonic... podjechac do Smart Garage ... i odebrac czesc osobiscie jezeli oczywiscie jestes z okolic Poznania... Smile
 Odpowiedz
#24
 PanSamochodzik 
W życiu nie uwierzę, że to było celowe działanie. A Pan autor z Poznania do Lubonia daleko nie ma, więc w czym jest problem, żeby podskoczyć i wyjaśnić osobiście?

Prościej obsmarować tutaj...kilka lat konto i dwa posty...
 Odpowiedz
#25
 sewcio 
Ja myślę, że powód jest oczywisty i został podany w odpowiedzi do gównianego portalu allegówno. Problem jest taki, że sprzedający mógł zadzwonić i powiedzieć, że nie ma części na stanie magazynowym i załatwić sprawę do końca. Jeśli to jakiś problem losowy typu wypadek, choroba lub coś podobnego, to przecież cała firma nie jest chora... Ktoś mógł odpisać, zadzwonić... Czas tak mocno gra na jego niekorzyść, że kupujący oczywiście miał prawo napisać, co napisał. Natomiast zmuszanie kupującego, żeby to on jeszcze gdzieś jeździł, żeby wyjaśnić sprawę, jest chyba lekkim przegięciem...
Ja nie napisałbym na forum takiego posta po tak krótkim czasie trwania sprawy, ale dla kupującego może kwota jaką zamroził w tej chwili jest na tyle poważna, że tak właśnie potraktował brak odzewu w takim czasie. Pamiętajcie - punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia...
 Odpowiedz
#26
 Vapor2005 
Co by nie było. Firma widać faktycznie jest do kitu. Powinna zadzwonić umówić się, że na dzień dzisiejszy brak tego czy tamtego i koniec. Nie zrobili więc to źle świadczy o nich. Zreszto patrząc na oceny w "Google" nic dodać nic ująć. Niskie notowania.
 Odpowiedz
#27
 MariuszB 
(30.10.2019, 10:07)Vapor2005 napisał(a): Zreszto patrząc na oceny w "Google" nic dodać nic ująć. Niskie notowania.

Groteska, kiedy właściciel sam sobie wystawia wysoką ocenę w google... Chyba, że to zbieżność imiona / nazwiska  Rolleyes

Rozumiem, że może ktoś zachorować lub zostać odciętym od świata... ale chyba wtedy są koledzy, których jak widać na tym forum nie brakuje, którzy powinni autorytatywnie wyjaśnić, że jest to siła wyższa i przypadek szczególny. Jedynie co tu się pojawia, to opisy co było KIEDYŚ a nie tego, co jest DZIŚ. Bez konkretów.

Tak czy inaczej inwektywa, które tu padły są chyba zbyt mocne.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Smartgarage Jakubo ul. Szafirowa, Luboń] - opinie RobsonWawa 28 20.144 03.09.2021, 10:35
Ostatni post: ŁYSY13



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu