Drodzy Smartowicze,
Nurtuje mnie od jakiegos czasu różnica między Smartami przed i po lifcie, a konkretniej czy w obydwu przypadkach prędzej czy później trzeba robić remont silnika?
Z tego co czytałam do roku 2003 produkowano tylko wersje 600 (benzyna) i 800 cm3 (diesel). Na wczesniejszej wersji Smartklubu widzialam mnostwo postow forumowiczow, posiadaczy wyzej wymienionych jednostek silnikowych, ktorzy skarzyli sie, że ich Smarty kopcą na czarno i tracą moc i konczylo sie na remoncie przy przebiegu ok 100 000km.
Ja posiadam Smarka z 2003 roku silnik 700, ma przejechane prawie 100k km (nie bierze grama oleju) i decydując sie na zakup 700tki kierowałam się tym, że na tym forum nie znalazlam nikogo z problemem Smartka ktory kopci na czarno, stracil moc i ma silnik 700.
Czy faktycznie jest tak, że większość Smartow przed 2003 rokiem jest skazana na remont czy moj silnik 700 też w pewnym momencie stwierdzi, że przyda mu się wymiana pierścieni itp))
Co wiecie i myślicie na ten temat?
Pozdrawiam i czekam na informacje
ASIA
Nurtuje mnie od jakiegos czasu różnica między Smartami przed i po lifcie, a konkretniej czy w obydwu przypadkach prędzej czy później trzeba robić remont silnika?
Z tego co czytałam do roku 2003 produkowano tylko wersje 600 (benzyna) i 800 cm3 (diesel). Na wczesniejszej wersji Smartklubu widzialam mnostwo postow forumowiczow, posiadaczy wyzej wymienionych jednostek silnikowych, ktorzy skarzyli sie, że ich Smarty kopcą na czarno i tracą moc i konczylo sie na remoncie przy przebiegu ok 100 000km.
Ja posiadam Smarka z 2003 roku silnik 700, ma przejechane prawie 100k km (nie bierze grama oleju) i decydując sie na zakup 700tki kierowałam się tym, że na tym forum nie znalazlam nikogo z problemem Smartka ktory kopci na czarno, stracil moc i ma silnik 700.
Czy faktycznie jest tak, że większość Smartow przed 2003 rokiem jest skazana na remont czy moj silnik 700 też w pewnym momencie stwierdzi, że przyda mu się wymiana pierścieni itp))
Co wiecie i myślicie na ten temat?
Pozdrawiam i czekam na informacje
ASIA