Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

"Spinacz" ESP (Trust+) wyłącznik

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
"Spinacz" ESP (Trust+) wyłącznik
 Kanapa 
Tak se nie da.
Opcja wyłączenia jest troszkę na chama ale producent nie przewidział możliwości wyłączenia tego układu ze względów bezpieczeństwa.
Ratujemy się więc jak możemy.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
 LAZY. 
(16.01.2017, 16:22)denveco napisał(a): Przejrzałem cały post od pierwszej do ostatniej strony mam nadzieje że nic nie omijając i mam pewne wątpliwości. Ogólnie pomysł i zasada działania jest super bo wiele razy wyłączenie ESP było by pomocne. Jednak przy zastosowaniu pomysłodawcy projektu jest napisane że trzeba na wyłączonym zapłonie wyłączyć ESP. natomiast by je włączyć trzeba zatrzymać auto, zgasić auto, odczekać 20s i dopiero wtedy można je wyłączyć. Jednak czasem są takie sytuacje i warunki pogodowe i przyczepne że nie ma czasu na zatrzymanie się, wyłączenie auta  odczekać i tych 20 sekund wyłączenie ESP i odpalenie auta. A czy nie można by tak zrobić by wyłączać ESP w sytuacji faktycznie potrzebnej bez konieczności gaszenia auta i czekania??

Jak będziesz kombinował na skróty to może dojść do awarii na szynie CAN i  komputer się zbuntuje. Nałapiesz błędów i będziesz latał po serwisach żeby pokasowali.
Ważnie jest by włączać i wyłączać ESP/TRUST jak komputer samochodu się wyłączy i ma już nieaktywne magistrale CAN.
Wyłączenie ESP/TRUST to nic innego jak zwarcie szyny CAN tego modułu do masy, czego efektem jest to że jest niewidoczny dla komputera samochodu i tym samym nie działa.
Jak byś włączał i wyłączał ESP/TRUST na żywym organizmie to można to porównać do wkładania i wyjmowania dysku twardego czy innej części z włączonego komputera.
Łopatologicznie to wytłumaczyłem mam nadzieję. Beer Beer Beer
 Odpowiedz
 denveco 
No rozumiem już temat. Dzisiaj chociaż spinaczem zmostkowałem te dwa piny i działa. Znaczy nie działa wyłączone jest ESP.Ale dlaczego to się nazywa TRUST? Bo ESP to jest mi znane
 Odpowiedz
 shagger 
ESP kontroluje i modyfikuje poslizgi boczne.TRUST moze tylko odcinac moment obrotowy do kol napedzanych,Np.w bmw odpowiednikiem trusta jest system ASC ale dziala o niebo lepiej-rzeklbym nawet ze dobrze.Odpowiednikiem esp w bmw jest DSC.Wiec co firma to inna nazwa a dzialanie podobne choc w praktyce sie rozni.Gorszego odpowiednika TRUSTa w innych markach to szczerze mowiac nie widzialem.Nie wiem co przyswiecalo producentowi ale jak dla mnie ten system jest wrecz w pewnych okolicznosciach niebezpieczny bo mozna doprowadzic do wypadku na sliskiej jezdni.
 Odpowiedz
 WueM01 
Kupiłem smarta z już zamontowanym takim ustrojstwem właśnie...I ów poprzedni właściciel demonstrujac mi zasadę działania przelaczal przycisk nie wyłączając przy tym silnika...I nic złego się nie działo...

Owszem wyłączyć układ na włączonym silniku ale by go aktywować to już na wyłączonym....

Poza tym ja nie korzystam z tego jakoś...Ostatnio próbowałem na placyku polatać bokami na wyłączonych systemach....Wtedy jest fajnie...Na drodze...Raczej nie polecam

Mój smark jest bardzo nerwowy Wink

Wprawdzie do opanowania ale nie jednego brak systemu na drodze może zaskoczyć Wink
 Odpowiedz
 wallace 
Mam pytanie odnośnie modułów ESP,czy każdy z 450 poliftowej z pasującą wtyczką będzie zamienny?
 Odpowiedz
 LAZY. 
Kombinujesz jakąś podmiankę?   
Nie słyszałem by były różne wersje, ale możliwe że są różne wersje oprogramowania w tych modułach- jakieś poprawki itp.
 Odpowiedz
 KonyDriver 
(05.01.2017, 10:37)Sołtys napisał(a):
(04.01.2017, 22:36)KonyDriver napisał(a): Panowie a jak ja nie mam w miejscu Pina 7 nic ??? To co w tedy może ktoś poratuje ???

A może po prostu nie od tej strony liczysz piny , 4 pin to jest masa a ten 7 to linia diagnostyczna i tam na 100% musi być pin .

Czeski błąd . Policzyłem od prawej do lewej i zadziałało :Smile
Sam się z siebie śmieje :Smile
Pozdrawiam
 Odpowiedz
 marcintju 
Mam pytanie, czym się rózni gotowa kostka od zwykłej zworki? Chodzi mi o to czy gotowa kostka obd rozłącza również abs tak samo jak zworka?
 Odpowiedz
 maciekpkow 
Gotową kostkę wkładasz i już a zworkę gimnastykujesz się, liczysz odpowiednie piny i wkładasz. Zrobiłem sobie taką kostkę. Kupiłem samą wtyczkę gniazda obd, zlutowałem odpowiednie piny i voila.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ESP w 450 polift i w 451 obwd-crash 2 2.787 27.03.2015, 11:40
Ostatni post: obwd-crash
  Czy mój smart ma ESP. miksell 13 9.457 13.10.2008, 19:55
Ostatni post: Sebartus



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu