Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Trwałość silnika Brabus

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Trwałość silnika Brabus
#1
 KamiloVsky 
Siemka, czy ktos z forumowych wyjadaczy ma jakies informacje na temat trwałości silnika w Brabusie 450 ???? Standardowo jest to 75KM, a jak sie sprawa ma z chip tuningiem na 98KM ?

Jakie przebiegi sie kreci brabusami, i czy warto sprawic sobie takie cudo w wersji Cabrio???
Małe jest piękne;]
 Odpowiedz
#2
 ŁYSY13 
Cabrio to jest cabrio jaki by niebył
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#3
 KamiloVsky 
Zamiana oczywiscie na cabrio, tylko czy warto pchac kase w Brabusa??? Mam na mysli oryginalnego germańskiego brabusa, a nie te polskie smarty z nalepka brabus.

Czy w Brabusie tez co 100.000 robimy remont silnika????
Małe jest piękne;]
 Odpowiedz
#4
 Gość 
znasz tutaj kogoś kto ma takiego smarta?? bądz miał ,remontował robił coś w nim??
teorie są dobre we fizyce... praktyka w aucie inna...
i jedna z teori brzmi, że silniki te są mocniejsze mają przynajmniej chłodnice oleju inne korbowody ,tłoki i inne...
ale czy to coś zmienia...
 Odpowiedz
#5
 krzyss 
Zadbane auto robi spokojnie 150kkm....

Brac i cieszyc sie zyciem Smile
 Odpowiedz
#6
 Sebartus 
Ja w roadstrze mam już ok. 125 tys. km z softem 120 KM od ok 60 tys. km i wszystko goni pięknie silnik nie wcina oleju. Myślę że to w dużej mierze zależy od stylu jazdy i dbania o silnik.

Czy warto pewnie że tak ponieważ: RAZ SIĘ ŻYJE

 Odpowiedz
#7
 KamiloVsky 
Coraz bardziej jestem nakrecony na Brabusa F2 Cabrio, ale ceny są dosyć zaporowe, no i ja po germańsku tylko potrafie kazać jeńcowi trzymać rece w górze... Sam sie po takiego na pewno nie wybiore..

Silnik roadsterowy i F2 to ta sama jednostka????
Małe jest piękne;]
 Odpowiedz
#8
 Sebartus 
Tak ale tych starszych F2 450 to były silniki Mercedesa, bo nowe F2 451 maj już silnik Mitsubishi.

 Odpowiedz
#9
 KamiloVsky 
Jest na pewno jakas różnica w tłumiku, roadster chyba troszke głośniejszy jest...
Małe jest piękne;]
 Odpowiedz
#10
 Andreas 
Tuning chipowy jest tylko wtedy uzasadniony, jesli nie zawsze wymagasz najwyzszych osiągnięć. Silnika BRABUSa w SMARTcie 450 ma 700ccm i zazwyczaj 75KM. To oznacza wiecej niż 100KM na 1l. W związku z tym silnik jest na granicy swojej wytrzymałości mechanicznej.Jesli poprzez tunig chipowy przekażesz mu wiecej mocy, nie jest on po prostu na to przygotowany konstrukcyjnie. Przede wszystkim dotyczy to chłodzenia oraz temperatury oleju w silniku.
Jesli przejeżdzasz tylko znikomą ilość km i masz ochotę mieć z tego dużo zabawy, jest wówczas bardzo OK.
Jesli chcesz wykorzystywac mozliwosci na dluzszych odcinkach, musisz liczyc sie z problemami Twojego silnika.
Sam jeżdżę smartem 451 Brabus z 98KM. Origalnie bez tuningu chipowego. Mieszkam w Niemczech (Chemnitz). Moja bliska Kobieta mieszkała we Wrocławiu (340km) i jest teraz w Jaśle (760km).
I dlatego kazdy jest w stanie zrozumieć, że chcę jak najszybciej dojechać do Ukochanej tak szybko jak tylko to możliwe. Wówczas osiągi są właściwie wykorzystywane. Te 650km z Chemnitz do konca A4 w 5godzin...
Wynik; auto 1,5 roczne33 tys.km:glowa cylindrów uszkodzona (mimo gwarancji). Auto 2letnie i 4miesiące, 99tys.km:silnik całkowicie uszkodzony, nowy silnik(80% jego możliwości). Auto po 2letnim i 10miesięcznym użytkowaniu 133tys.km znów uszkodzenie głowicy mimo gwarancji....
Te małe silniki nie są skonstruowane by zawsze wykorzystywać tak duże możliwości.... a w przypadku smarta 450 z tuningiem chipowym nie posiada się wówczas żadnej gwarancji. Może to funkcjonować ale trzeba liczyć się z dużym ryzykiem... i nie jest ważne czy te silniki są kontrukcjami Mercedesa (smart 450) lub kontrukcjami Mitsubishi (smart 451). Silniki w smart 451 nie są gorsze. W Japonii posiada się wiedzę, jak należy budować małe silniki Wink
chiptuning ma sens tylko wtedy, kiedy nie wyjeżdża sie wiele kilometrów w roku (mam na myśli extremalnie dużo) i nie korzysta się często z mocy. Ale ta potrzeba jest zawsze duża, by jechać szybciej.....mozliwości.

To jest oczywiście tylko moje osobiste własne zdanie. Inne osoby mogą naturalnie posiadać inne doświadczenia z tym zagadnieniem. Dlatego mamy te forum, by wymieniać się naszymi przemyśleniami.
Proszę także o wybaczenie jeśli ten tekst nie jest perfekcyjny. Jestem Niemcem i w tym czasie znam zaledwie część j.polskiego. Przy tłumaczeniu tego tekstu pomógł mi dobry polski przyjaciel.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [450] Temperatura silnika Łukasz_K 2 414 13.02.2024, 22:21
Ostatni post: raffa
  Smart 0.6 t obroty silnika adagio72 1 401 28.09.2023, 22:43
Ostatni post: raffa
  Praca silnika 0.8cdi kamilj112 5 2.693 03.11.2018, 21:40
Ostatni post: kamilj112
  [450] Remap silnika 0.8 cdi 2003 r andrzejmirek 13 8.185 22.08.2015, 06:51
Ostatni post: Typhoon
  [450] ile km do zagrzania silnika LysyG 14 6.187 20.04.2015, 20:44
Ostatni post: shagger
  [450] Obroty silnika - prawidłowe wartości TomekBomek 7 13.292 06.02.2015, 21:58
Ostatni post: pc_bit



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu