Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Utrata mocy przy skrecaniu ....

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Utrata mocy przy skrecaniu ....
#11
 kotomysz 
Jasio i udało Ci się postawić diagnozę?
Jak nie to spróbuj rozpędzić się i na luzie zachamowaćręcznym. Będziesz wiedział czy to tył czy przód..... Smile Ja mam to samo i nie moge dojść co i jak... Wiem już że tył. Została tylko poduszka pod silnikiem i jeszcze piasta iłożysko może... jak to nie pomoże to jeszcze moduł pompy i ABS... ale tak to można w nieskończoność wymieniać... ech!

„Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”    [Obrazek: icon1.png]

CDI  63KM/140Nm 
 Odpowiedz
#12
 obwd-crash 
Przeczytałem jeszcze raz wszystkie posty z tego tematu, no i pocieszę was, ja też tak mam. Co prawda nie robię z tego problemu, traktuje to jako TTTM (TenTypTakMa).
Zawsze to występuje w sytuacjach gdy jadę na Auto i powinno zmienić bieg, pewnie czujnik przyspieszeń poprzecznych odcina pedał gazu za sprawą Trust+, by nie doszło do przypadkowego poślizgu kół tylnych na zakręcie po zmianie biegu. Sytuacje te wyglądają tak jak przy zmianie biegu, tylko "komputer" zastanawia się czy aby na pewno ma zmienić bieg, co czyni dopiero po wyjechaniu na prostą, czyli po dobrych kilku sekundach - 5 i wiecej. Nigdy nie zdarzyło mi się to przy jeździe na Manualu.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#13
 makosz 
(01.01.2015, 15:49)obwd-crash napisał(a): Przeczytałem jeszcze raz wszystkie posty z tego tematu, no i pocieszę was, ja też tak mam. Co prawda nie robię z tego problemu, traktuje to jako TTTM (TenTypTakMa).
Zawsze to występuje w sytuacjach gdy jadę na Auto i powinno zmienić bieg, pewnie czujnik przyspieszeń poprzecznych odcina pedał gazu za sprawą Trust+, by nie doszło do przypadkowego poślizgu kół tylnych na zakręcie po zmianie biegu. Sytuacje te wyglądają tak jak przy zmianie biegu, tylko "komputer" zastanawia się czy aby na pewno ma zmienić bieg, co czyni dopiero po wyjechaniu na prostą, czyli po dobrych kilku sekundach - 5 i wiecej. Nigdy nie zdarzyło mi się to przy jeździe na Manualu.

+1

Cdi po programie i z szerokimi oponami (przód 195) przy próbie dynamicznego przyspieszania w zakręcie ZAWSZE tak reaguje. I nie ma znaczenia, czy automat, czy manual.

Większość użytkowników tego nie zauważa, gdy ma seryjne koła 135, bo wówczas wolniej pokonujemy zakręty i system nie reaguje. Do tego przy seryjnej mocy 41KM jeszcze trudniej wymusić taką sytuację.

Podsumowując: masz sprawny Trust+ Smile
Pzdr.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [450] Dziwne wibracje przy skrecie w prawo. jarecki30_de 12 12.072 19.08.2015, 11:16
Ostatni post: MariozOntario
  [450] Odpowietrznik hamulca - przy zacisku w kole przednim obwd-crash 0 3.003 25.04.2013, 17:56
Ostatni post: obwd-crash
  ABS włącza się przy spokojnym hamowaniu (zawsze) kris 11 9.331 07.04.2012, 20:38
Ostatni post: qlimax
  Stuki z tyłu przy skręcaniu TomasP 2 3.811 08.12.2010, 06:11
Ostatni post: Gizbern
  pomocy - wibracje przy hamowaniu 9 6.136 25.11.2010, 23:30
Ostatni post: Guest
  Grzechotanie przy skręcaniu i hamowaniu 19 8.746 12.11.2008, 18:43
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu