Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

V max Smarta 600...

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
V max Smarta 600...
#1
 Gość 
Panie i Panowie,

mam 600 o mocy (znamionowej) 54 KM. 3000 km po remoncie silnika. I auto nie jedzie powyżej 110 km/h. Tzn do 100 rozpędza się nawet szybko, powyżej już są problemy, przekroczyć 120 da się tylko na płaskim lub nawet z górki. Lekkie wzniesienie i auto momentalnie zwalnia do 100. o prędkości 135 (w końcu ograniczonej elektronicznie, czyli mogłoby więcej) mogę tylko pomarzyć.

Co jest powodem? Wszystko mam seryjne, żadnych dodatkowych balastów, żadnych za dużych kół, żadnych el. ograniczników do 100 itp.

Sam od siebie obstawiam tłumik - po jego zdjęciu wyraźnie słychać luźne kawałki (pewnie katalizatora- część udało się wysypać). Czy tłumik może być aż tak zapchany, żeby auto nie chciało jechać ponad 100?

Czy winić turbinę? Nawet nie mam pewności, czy moja aby na pewno jest z wersji 54 KM. A może już straciła power?
 Odpowiedz
#2
 jaqub 
moze reczny masz zaciagniety Very happy

a serio to najlepiej podjechac gdzies zeby podlaczyli Ci pod komputer auto (moze jakis czujnik padl) ew zrobili jakas diagnostyke... moje cabrio z takim motorem ciagnie bardzo ladnie do samej odcinki i wyprzedzanie powyzej 100km/h nie stanowi zadnego klopotu... tlumik na 99% nie moze Ci go zmulac od predkosci ponad 100km/h bo inaczej nie dokrecal by sie na pozostalych biegach do konca...
 Odpowiedz
#3
 Szupryk 
A jesteś pewny że masz 54 konie ? Ja mam słabszy komputer (40 koni) i tak samo się rozpędza Wink
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#4
 Gość 
Cytat:Szupryk napisał(a):
A jesteś pewny że masz 54 konie ? Ja mam słabszy komputer (40 koni) i tak samo się rozpędza Wink

Cóż, wg wszelkich dokumentów ma 54 KM (kupiłem od pierwszego i jedynego właściciela w De), ale niepewność jest zawsze. Podaj mi, proszę, numery tego kompa - porównam z
moim.

Odczytałem numery ze swojego sterownika:
Smart: 000 3107 V006
Bosch: 261 205 004.
Wtryski mają kolor szary (taki lekko błękitny). Kiedyś na Evilution były opisy różnych wtrysków; teraz nie potrafię tego znaleźć.

PS. O, działa dobrze edytowanie, już się html nie sypie Wink
 Odpowiedz
#5
 Szupryk 
Sorki niestety nie mam zbyt dużej możliwości dojścia do samochodu, bo nóżkę mam w gipsie i sobie "wypoczywam" :(
Ja ci powiem że niby calą elektrykę mam od 54, to samo w dowodzie, no ale niestety mam tylko 40 :( I jedzie dokładnie tak samo, identycznie jak to opisałeś Smile
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#6
 Gość 
Kurka, skąd wiesz, że masz 40 KM? Sprawdzałem na necie po numerze - raz pisali 54, innym razem 40 KM. To ja już nie wiem po czym sprawdzić.

No i dobrze by było, gdyby to było 54 KM do rozruszania Wink
 Odpowiedz
#7
 Szupryk 
All-Capone to stwierdził, a jemu wierzę jak nikomu Smile
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#8
 kamill 
z tego co kojarze to wersje bez klimy mialy slabsze silniki ...
 Odpowiedz
#9
 Gość 
Cytat:kamill napisał(a):
z tego co kojarze to wersje bez klimy mialy slabsze silniki ...

Mam klimę, to chyba jednak niczego nie przesądza. Czy ktoś wie, jak rozpoznać silnik 33/40 KW, jak rozpoznać osprzęt w tych dwóch wersjach?

Albo może ktoś wie, jak przyspieszyć mojego smarka do 135 km/h? Bo i 40 KM Smart ma taką prędkość max (w dodatku też ograniczoną...)
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [450] Spalanie 600 cm3 78 106.931 16.02.2019, 12:59
Ostatni post: KonyDriver
  [450] Różnice po remoncie 600?? denveco 15 7.553 08.02.2017, 00:59
Ostatni post: denveco
  600 vs. 700 KamiloVsky 3 6.164 15.11.2011, 22:26
Ostatni post: Gizbern



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu