Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

WYJĄĆ SILNIK - O TO JEST PYTANIE:)

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
WYJĄĆ SILNIK - O TO JEST PYTANIE:)
#21
 krzyss 
A czytales ogloszenie ? Smile przeciez pisze ze to jego Very happy
 Odpowiedz
#22
 Rally_1 
(22.10.2016, 09:35)krzyss napisał(a): A czytales ogloszenie ? Smile przeciez pisze ze to jego Very happy

Czytałem, nie znam gościa, a nie lubię rzucać 'twierdzeń' na podstawie swoich domysłów, nie znając faktów.
Wszyscy mają mnie za prawdziwego optymistę...
A ja po prostu nie zawracam innym dupy swoimi problemami  Wink
 Odpowiedz
#23
 obwd-crash 
(22.10.2016, 08:32)Rally_1 napisał(a):
(22.10.2016, 08:29)Sołtys napisał(a): Może to coś pomoże http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/for...eplacement

Manual fajny, szkoda jedynie, że nie można powiększyć zdjęć...

EDIT:
Czy to nie jest ogłoszenie Roberta vel All-Capone:
https://www.olx.pl/oferta/smart-fortwo-s...a828d1128e

Edit:
Zacząłem demontaż, na dolocie to turbosprężarki mam dziurę i luzem wiszący przewód podciśnieniowy. Od czego on może być?

Nie przyglądałem się nigdy benzynce, ale mi to wygląda na przewód prowadzący do serwa - wspomagania hamulców.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#24
 filiproll 
Przewód wchodzi w rurę dolotu która masz dziwnie spaloną. A łączy się z kolektorem dolotowym i wężykiem od zbiornika paliwa. Jest mocowany na kolektorze dolotowym
 Odpowiedz
#25
 Rally_1 
(22.10.2016, 10:04)filiproll napisał(a): Przewód wchodzi w rurę dolotu która masz dziwnie spaloną. A łączy się z kolektorem dolotowym i wężykiem od zbiornika paliwa. Jest mocowany na kolektorze dolotowym

Dokładnie tak. Będę musiał przed montażem dokupić taką rurę dolotową do turbo.

Silnik wraz ze skrzynią, sankami i i całym zawieszeniem wreszcie odkręciłem, zostało mi odpiąć węże chłodnicy. Trochę się umęczyłem, i nie trwało to 40 minut, jak u marcinmobil, tylko jakieś 4-5 godzin. Ale gdybym to musiał robić znów, to pewnie za trzecim razem udałoby mi się w jakąś godzinę. Ale aż się boję co będzie przy składaniu elektryki... Bo jeśli gdzieś mi się zawieruszy jakaś wtyczka, to będę musiał operację demontażu powtarzać od nowa.
Wszyscy mają mnie za prawdziwego optymistę...
A ja po prostu nie zawracam innym dupy swoimi problemami  Wink
 Odpowiedz
#26
 Marek 
Szkoda ze ktoś to tak katował, te usterki nie powstały w 5 min.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 Odpowiedz
#27
 shagger 
Wyglada jakby te plastiki juz po pozarze byly...Dziwne ze sie nie spalil i przez ta dziure caly syf spod kol zasysal do turbiny i w dolot.Niezle skatowany.
 Odpowiedz
#28
 Rally_1 
(24.10.2016, 07:41)shagger napisał(a): Wyglada jakby te plastiki juz po pozarze byly...Dziwne ze sie nie spalil i przez ta dziure caly syf spod kol zasysal do turbiny i w dolot.Niezle skatowany.


W sumie, to jest dziurka, tak jakby przetarta lub wyrwana, a reszta to nie spalone, a jedynie zapieprzone olejem i piachem. Gdybym to umył, wyglądałoby inaczej.

Ale dlatego że jest tam piach, to się nie będę bawił w remonty, tylko kupuję cały drugi silnik. Samochodzik z zewnątrz wygląda na bardzo zadbany, i to mnie niejako podkusiło. Po rozebraniu okazało się, że blachę ma zdrowiutką, amorki Bilstein nowe, gumy zawieszenia po wymianie, nowe oponki, itd. Więc może pozostanie mi jedynie zająć się napędem. Oby tylko... Ale to się okaże w trakcie.

Ten samochód kupiłem jako pierwszy dla mojej córki, która właśnie robi prawo jazdy. Więc szczerze mówiąc wolałbym, aby na razie miał jak najmniejsze osiągi. Poza tym obawiam się, że skoro silnik jest w takim stanie, to i sprężarka będzie w nie lepszym, a koszt następnej to minimum 1000 zł. Powiedzcie, czy macie jakieś doświadczenia z odłączeniem turbo? Wiem, że moc zdecydowanie spadnie, ale to mi na rękę. Co do wykonania obejść, z tym nie ma problemu, chodzi mi o same zachowywanie się silnika. Czy trzeba wgrywać inną mapę wtrysku itp. Wiem, że są łatwiejsze sposoby, np podłożyć drewniany klocek pod pedał gazu, ale na razie chciałbym ograniczyć koszty, bo i tak stają się zbyt duże.
 Odpowiedz
#29
 hubal 
(27.08.2008, 22:35)All-capone napisał(a): żeby naprawić to co opisałes nie ma potrzeby wyciągać silnika - zobacz zdjęcia na mojej aukcji allegro o tytule
Smart For two pierścienie 599cm
nick taki sam jak na forum

Kolego możesz mi przesłać jak wymienić pierścienie itp w 599 czeka mnie to i nie wiem czy wyjechać z silnikiem wolał bym nie jeśli jest to możliwe
pozdrawiam
 Odpowiedz
#30
 LAZY. 
Myślisz że kolega śledzi temat z 2008 roku?  Lub że ma zdjęcia?
 Star diagnoza trójmiasto.  Smile
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak wyjąć czujnik wału hektar25 1 357 26.11.2023, 07:01
Ostatni post: LAZY.
  Silnik 0.8 cdi przekładka easy81 9 680 13.10.2023, 12:07
Ostatni post: obwd-crash
  Konkretne pytanie o konkretny rozrusznik .. bronmus45 11 1.254 28.08.2023, 15:21
Ostatni post: cheniek
  głośny silnik 0,8 cdi sqter1971 14 1.437 01.03.2023, 16:40
Ostatni post: raffa
  silnik gaśnie samoczynnie 46 31.319 30.09.2021, 20:26
Ostatni post: APeZet
  Silnik nie odpala rafalamper@tlen.pl 3 1.345 21.06.2021, 20:33
Ostatni post: APeZet
  stuki w silnik 0.8 dci 2001 rok Jarek2672 3 1.520 02.05.2021, 11:49
Ostatni post: Jarek2672
  [450] silnik 600cc w polifcie? smartny 13 3.447 21.09.2020, 15:20
Ostatni post: Sołtys
Wink smart 450 cdi - nie chce odpalić jak jest ciepły pc_bit 26 9.118 27.04.2020, 15:19
Ostatni post: sewcio
  Silnik 700 turbo StaryStar 8 3.452 18.08.2019, 13:17
Ostatni post: krzyss



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu