waflo
Liczba postów: 1.008
Dołączył: Jun, 2006
Reputacja:
1
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Milton Keynes
smart fortwo 451 Turbo, pulse, 2014
smart roadster Brabus, 2004
smart roadster, 2004
1. Nie, ale to zadna filizofia...
2. Uklad na dwoch przekaznikach wysokopradowych.
3. Dokladnie tak.
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
14.01.2008, 22:17
nie jestem taki pewien ze tak łatwo można to prawidłowo podłaczyć - kiedys tak twierdziłem na podstawie teoretycznych rozważań lecz byłem w błedzie - nie tak dawno temu w ramach eksperymentu podłaczyłem na przekaźnikach magiel od foir foura ciesząc sie ze w swoim campomeblowozie T2 będe miał wspomaganie lecz magiel w ten sosób podłaczony zaczął życ swoim życiem i kręcił sie bez udziału kierowcy
nie wiem czy ktos by chciał by smart sam skęcał z duzym impetem to tu to tam
więc czujnik skrętu to nie styk tylko cos jak w silniku sprzęgła tyko czujnik indukcyjny ale to mały pikuś bo ktos kto z elektrownia ma cos wspólnego to na kilku tranzysto0rach wysterował by przekaźniki lecz moduł nr 2 w smartolocie określa siłe ingerencji silnika magla w cały proces skręcania i tu jest wiekszy problem bo za tym stoi jakis układ na mikroprocesorze to tez do przejścia bo elektronik wyzszego rzędu to zbuduje - nawet są takie układy uniwersalne które mozna wg instrukcji zaprogramowac jak tam sie chce - dosyc kosztowny był by układ wysokopradowy bo silnik magla ma ok 100 kilkadziesiąd Watów a 120 W przy 12v to 100A prądu - to mała spawarka
waflo czy widziałes cos na ten temat na eviliution ?
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
14.01.2008, 22:27
dragon a tu masz link do instrukcji jak przerobić diesla na fryturożercę
http://nasz.smartklub.pl/modules/newbb/v...mpost11834
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Lolek
Liczba postów: 2.618
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
42
Imię: Ludwik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, passion
120 W przy 12 V to 10 A a nie 100.
Lolek - motoparalotniarz
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
15.01.2008, 10:42
lolek masz racje zgubiłem jedno 0 - miało byc 1200W a nie 120W - to szacunkowe dane - nie mam wspomagania by przeczytac z tabliczki ile W ma silnik - rozrusznik ma troche mniejszy silnik i ma 0,8kW
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
waflo
Liczba postów: 1.008
Dołączył: Jun, 2006
Reputacja:
1
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Milton Keynes
smart fortwo 451 Turbo, pulse, 2014
smart roadster Brabus, 2004
smart roadster, 2004
Rozwazania nad wspomaganiem snulismy wspolnie z Allem wiec skoro on doszedl do takich wnioskow to pozostaje nam jedynie przytaknac....choc szczerze mowiac mysle, ze nie moze to byc jakos straszliwie skompikowane. Warsztaty montujace wspomaganie maja pewnie doswiedzczenie na tym polu i maglownica elektryczna nie jest pewnie dla nich nowoscia (a tym samym i jej sterowanie). Moge spojrzec do istrukcji serwisowej smarta i sprawdzic jaki modul tym steruje. Moze dalo by rade dokupic oryginalny modul w przyzwoitej cenie...
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
15.01.2008, 11:03
są jakies dwa pudełka w for two i zestaw kosztuje ok 1800zł nie wiem czy w cene wchodzi instalkacja czy nie .
Obecne technologie sa w stanie skomplikowane ukłądy zamknąć w małych pudełkach - ktos kto projektował to wspomaganie miał wizje całego układu , więc sterowanie dopasował do swojej wizji całości - najlepiej jest zamówic magiel wraz z pudełkami sterującymi u kogos kto jeżdzi do Włoch czy Hiszpanii rozbierac samochody na złomowcach.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl