Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Zakup 451 CDI - czy ktos oglądał ?

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Zakup 451 CDI - czy ktos oglądał ?
#1
 krzyss 
https://www.otomoto.pl/oferta/smart-fort...yOEPB.html

Moze ktos to ogladal ? 

Szukam dla znajomego CDI powyzej 2011r. z przebiegiem mniejszym niz 100kkm. Moze ktos widzial to auto albo ma blisko zeby podjechac, bo to handlarz wiec zakladam najgorsze a nie chce mi sie znow zmarnowac calego dnia na podroz zeby po 5 minutach stwierdzic ze auto sie nie nadaje...

Co ja zauwazylem ze zdjec:

- przetarte siedzenie w dziwnym miejscu
- pokiereszowana deska po wyciaganiu radia
- brak spinki wykladziny z tylu

Czekam na VIN auta zeby go sobie sprawdzic.
 Odpowiedz
#2
 krzyss 
https://www.otomoto.pl/oferta/smart-fort...z0SAT.html

ODRADZAM TEGO BARDZO !
Kolejna wycieczka i dramat... auto dostalo w dupe tak mocno ze jest przełamany tridon od srodka.
VIN: wme4513001K084438
Poznań, Wielkopolskie, Jeżyce SMART 451 diesel cdi. NIE KUPOWAĆ
 Odpowiedz
#3
 obwd-crash 
Na zdjęciach wygląda ładnie Wink czego się  czepiasz Wink
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 394 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#4
 filiproll 
mogłeś dzwonić bym ci obejrzał
 Odpowiedz
#5
 spysiu92 
Krzysiu, za tą cenę śmiesz wybrzydzać? Very happy
 Odpowiedz
#6
 filiproll 
a druga sprawa to byłeś w Poznaniu i nawet się nie odezwiesz ?
 Odpowiedz
#7
 krzyss 
Oj taka bardzo szybka wycieczka byla, kumpel sie najaral... ale juz mu emocje opadly Smile
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [451] Zakup auta misiekwaw 65 4.355 08.06.2020, 21:56
Ostatni post: Kanapa
  Zakup Smarta Forfour I – prośba o ocenę znalezionego ogłoszenia edsmart 4 349 19.05.2020, 19:28
Ostatni post: BASTOS
  Zakup Smarta Fortwo I mankiecik 9 1.396 25.10.2019, 09:34
Ostatni post: Fireman
  Zakup Smarta ForTwo I Michał-MP99 9 2.346 10.10.2019, 14:24
Ostatni post: Jerzman
  453 EQ. FF/FT ma ktoś taki? circoloco 1 792 20.05.2019, 09:56
Ostatni post: spysiu92
  zakup Smarta Szczecin fazer72 8 1.559 23.04.2019, 21:09
Ostatni post: psuwacz
  [451] Zakup - czy ten jest ok? kipro1 3 729 28.03.2019, 14:49
Ostatni post: Arczi100
  Zakup pierwszego smarta Fortwo II Pawelwaw 0 663 19.08.2018, 16:31
Ostatni post: Pawelwaw
  Zakup mojego pierwszego smarta fortwo Offsiq 6 1.257 15.12.2017, 06:28
Ostatni post: Arczi100
  [450] zakup cabrio majster86 35 4.607 19.11.2017, 11:17
Ostatni post: obwd-crash



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu