Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

zamiana 600 turbo na 600 bez turba?

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
zamiana 600 turbo na 600 bez turba?
#1
 Gość 
Szanowni forumowicze,

w moim autku silnik poległ. I mam teraz dwie możliwości - remont lub wymiana na inny. Pytanie mam takie, czy silniki 600 z turbiną i bez różnią się czymś zasadniczo? Typu wałek rozrządu, głowica, tłoki itp. Mam po prostu możliwość kupić wolnossącą 600 i zastanawiam się, czy da się ją wstawić w miejsce mojej doładowanej. Dodam jeszcze, że silnik jest ze skrzynią i osprzętem - zamontowany na ramie.

I kolejne pytanie - czy ktoś ma dane z momentami dokręcania śrub w silniku (planuję pewne rzeczy robić samodzielnie).
 Odpowiedz
#2
 kamill 
kolego , zrób lepiej remont , wymien , piescinie, panewki , swiece i po sprawie momenty dokrecania pozniej
 Odpowiedz
#3
 Sebartus 
Niewiem czy dobrze Cie rozumiem ale każdy F2 ma turbo chyba że hmm.... z tego co pamiętam była wersja 600 która miała 40 pare koni tylko czy ona była bez turbo tego niepamietam ale napewno była tragicznie wolna bo ani mocy ani momentu.

Jak niejest dojechan mocno to myśle że remont będzie ok, w Twojej okolicy to moge polecić:
Jaworze
ul. Pod Harendą 115
tel. 033 817 27 10
kom. 602 158 076

Ich główny konik to specjalizacja w skrzyniach automatycznych ale jak byłem tam jakis czas z znajmomym bo mu coś automat nawalał to kończyli naprawę slinika w porsche 911 Laughing ewentualnie moge Ci podać jeszcze namiar na Wadowice.

 Odpowiedz
#4
 Gość 
Jeszcze nie wiem czy dojechany. Po rozbiórce będzie można powiedzieć coś więcej o jego kondycji. Narazie nie odpala (ciężko kręci) tak więc kapitalka albo wymiana.

Wolnossące 600 miały 45 KM.
 Odpowiedz
#5
 kamill 
a masz klime ? bo jesli tak to nie pojezdzisz za dobrze
 Odpowiedz
#6
 Gość 
Mam klimę, ale to auto ma być typowo miastowe. Inna rzecz, że pytam dlatego, bo zastanawiam się nad założeniem tego sprawnego wolnossącego i włożeniem mu turbiny i osprzętu z mojego silnika.
 Odpowiedz
#7
 Gość 
kapitalny remont góry i dołu kosztuje w granicach 2500-3000 PLN więc zastanów się czy to się kalkuluję zakup nowego silnika + przekładka i ewentualny koszt problemów jakie napotkasz na swej drodze...
 Odpowiedz
#8
 kamill 
rafaeello ..remont mozna o wiele taniej zrobic ...cos wiem na ten temat


nie wiem ,czy jest sens kombinowania az tak, pytaj All-capone Smile ALL !!! we nead your HELP Very happy
 Odpowiedz
#9
 Gość 
kamill ale weź poprawkę na standard części i ja w cenę wliczyłem nie tylko głowicę czyli wymiana zaworów które się wypalają jak świeczki Smile ale także dół czyli wał panewki itp. oraz robocizna z wyjęciem silnika itp. no chyba że kolega ma zapał i czas to sam wyciągnie silnik z zaniesie do remontu 8-)
 Odpowiedz
#10
 kamill 
zaworów nie trzeba wymieniac jak sie nie ukruszy. czesci to koszt 500-700 zl max. Robocizna jest droga bo krzycza 1500zl-2000 tys
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [450][451] Zamiana kół DaSza 4 2.783 05.11.2014, 00:19
Ostatni post: marcinmobil
  700 zamiast 600 Jaworex 3 3.856 07.05.2010, 19:31
Ostatni post: PKO
  SERWIS MANULA SMART ForTwo O,6 TURBO wnekulec 2 5.601 22.01.2010, 12:56
Ostatni post: wnekulec



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu