Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

znów się przegrzał(:

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
znów się przegrzał(:
#1
 mozdzerka 
Nie znajduję odpowiedzi to się pytam.
Jakiś miesiąc temu smarcior w mega korku ( jakieś 1,5 jazdy) przegrzał mi się do czwartej kropki ( 100-120 jak pokazuje wyświetlacz)
Na drugi dzień grzanie padło, wymieniłam termostat na nowy. Było ok. Jeździłam po kraju bardzo dużo, fakt- bez takich korków.

Dziś podobna sytuacja- a nawet gorzej- korek 2h,żółwie tempo, po godzinie 100 stopni i zaczął pracować jak kombajn, cały się trząsł(:

Pas awaryjny, babska panika itp itd, studzenie , 100km od domu , żal mi było lawety jednak, w końcu wróciłam ufff. Za dwa dni mam umówiony warsztat.

Płyny uzupełniane regularnie, silnik działa bez zarzutu i nie bierze oleju od dwóch lat, ogólnie pilnuję tego auta, stare ale go lubię...co mogło się popsuć i czego się spodziewać? Pan w warsztacie mówi że może wentylator się nie włącza- czy to są jakieś mordercze koszta i wielka robota?
choroby na stanie :smartoza, glajtoza
 Odpowiedz
#2
 Gapa. 
Raczej prosta naprawa moze bezpiecznik jesli jest taka sytuacja w korku ogrzewanie na maxa cieplo i nawiew na maxa wtedy odda troche ciepla i temperatura powina spaść ogolnie przegrzanie silnika nie jest dobre lepiej zjechac i ostudzic pilnowac temperatury pozdrawiam
 Odpowiedz
#3
 mozdzerka 
Czy dobrze rozumiem- jak jest taka sytuacja to powinnam podkręcić grzanie? I coś jeszcze zrobić- jak się ratować jak nie ma jak zjechać? Na Kwiatkowskiego w Gdyni za diabła nie ma gdzie (((
Bezpieczniki też cacy nówki, dbam.....
choroby na stanie :smartoza, glajtoza
 Odpowiedz
#4
 Gapa. 
Tak podkrec ogrzewanie na maxa i nawiew na eskapadzie zjechac tylko na zjazd zeby korka nie robic i wjechac z powrotem
 Odpowiedz
#5
 psuwacz 
System jest prosty. Ogrzewanie wnętrza to tak na prawdę dodatkowa chłodniczka (w tym przypadku zwana nagrzewnicą) co zamienia ciepło z silnika w ciepło do kabiny. Gdyby to miało być zelektryfikowane, to żarłoby masę prądu.

Jak w Citroenie mi wiatrak się spalił, to w lecie (+28 stopni) w korku, w środku Krakowa miałem zapuszczone hajcowanie na max i udało się auta nie ugotować (za to ja ledwie przytomny na fotelu wytapiałem się jak skwarka). Ponieważ ten cholerny wiatrak w moim konkretnym Citroenie mało popularny jest, to prawie rok nie miałem chłodzenia mechanicznego, aż w końcu przy pomocy trytytytek, lutownicy i dobrych chęci wstawiłem sobie wiatrak od Seicento. Działa.

Jeżeli padł wentylator, to spokojnie można znaleźć nawet za 50 złotych.
[Obrazek: 412338.png]        Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się! 
 Odpowiedz
#6
 mozdzerka 
Dobrze wiedzieć, dziękiSmile
To zjawisko ma miejsce wyłącznie w długim korku....
Baniaki odpowietrzone, płyny uzupełnione, jeżdżę bardzo dużo i wszytko niby ok, tylko ten korek......Przed awarią termostatu mówili, że to termostat, teraz termostat nowy...a korek nadal powoduje przegarzanie(:
choroby na stanie :smartoza, glajtoza
 Odpowiedz
#7
 obwd-crash 
Jeżeli szukasz używanego wiatraka, to zapytaj u bobobo2009 tel.: 888363660, brałem u niego wiele rzeczy i zawsze było bardzo dobrze jakościowo i tanio.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie zamyka się auto,nie otwiera się klapa,brak klaksonu wallace 2 3.146 01.04.2017, 18:35
Ostatni post: wallace



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu