[451] Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 451 - smart fortwo II (http://smartklub.pl/f-model-451-smart-fortwo-ii--67) +---- Dział: Tuning (http://smartklub.pl/f-tuning--92) +---- Wątek: [451] Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy (/t-451-sprezyny-obnizajace-h-r-a-komfort-jazdy--12846) |
Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - Qubek - 26.11.2014 Pytanie do śmigających na sportowych sprężynach ( np H&R), jak jest z ich komfortem? Da się jeździć na nich po mieście i nie bać się o plomby w zębach? RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - filiproll - 26.11.2014 Miałem sprężyny Eibacha i komfort jazdy był super. Z racji gdyż jest to bardziej komfortowa sprężyna od H&R. Teraz mam założone sprężyny firmy K.A.W z jeszcze większym obniżeniem niż Eibach i też nie ma problemu aczkolwiek jak są większe dziury to trochę czuć Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - frygi - 26.11.2014 Teraz ja mam te sprężyny Eibacha i jest ok Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - obwd-crash - 27.11.2014 Nie wiem czyja produkcja, ale wg koloru to RS-Parts. Raz w życiu przejechałem 1000km innym F2 450 tak samo jak mój przedliftowy, tylko że benzyna, różnica w komforcie znaczna na plus dla standardu. Zachowanie w ciasnych zakrętach na minus dla standardu. Mieszkam poza miastem i około 80% pokonanego dystansu to poza miastem wobec czego "sztywność" obniżonego zawieszenia mi osobiście nie dokucza. Może też dlatego, że dowiedziałem się o tym, iż zawieszenie jest obniżone po prawie 2 latach i po pokonaniu ponad 60kkm, gdy ze sprężyn zaczęła schodzić czarna farba i pokazała się czerwona - wtedy zacząłem dociekać dlaczego /auto przywiezione z Niemiec a widać Niemiec też potrafi - w briefie nie było wzmianki o modzie w zawieszeniu a żeby na TUV nie wyszły zmiany właściciel pomalował sprężyny /. Co do poniższego posta i jazdy na autostradzie. Zazwyczaj jest równa i nie ma kolein tym samym tylko boczne wiatry. Jazda jak jazda, było i 160km/h ale bez podmuchów bocznego wiatru. Niestety F2 450 jest czuły na boczny wiatr, nie tak bardzo jak PF126 ale jednak, i tego nie niweluje ale znacznie ogranicza sztywniejsze zawieszenie, szersze opony a najlepiej jeszcze dystanse. RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - Qubek - 27.11.2014 Dużo stabilniej się na tych sprężynach prowadzi na autostradzie? RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - ŁYSY13 - 27.11.2014 Zakładać panowie auto ma stabilność wygląd i trwałość. Wiemy jak słaba mało wytrzymała jest strasznie oryginalna SONY Z3 compact Łysy 13 RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - sancruz3 - 11.09.2015 Ja mam rok te springi u siebie. Sa twardsze i auto stoi rowno z przodu i kuper to samo. Stabilniej to raz i na lukach sie lepiej trzyma takze mozecie smialo montowac. Serii w zyciu bym nie zalozyl RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - modusoperandi - 12.09.2015 Ja po ostatnim trafieniu kota - zacząłem się mocniej zastanawiać nad obniżeniem 452. Pytanie, czy jest jakiś sposób, aby zabezpieczyć przedni spojler przed tego typu 'spotkaniami'? Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - sancruz3 - 12.09.2015 Ja ostatnie mini mialem na gwincie skreconym na maxa to miska byla 6cm nad ziemia ucdalo sie zapier papier po ulicach wiec na springach nie ma tragedii Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: Sprężyny obniżające H&R a komfort jazdy - BASTOS - 12.09.2015 (12.09.2015, 13:18)modusoperandi napisał(a): Ja po ostatnim trafieniu kota - zacząłem się mocniej zastanawiać nad obniżeniem 452. Gęste "orurowanie"? |