Track T-800 CDI - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Varia i wszystko jasne - W Naszym Klubie (http://smartklub.pl/f-varia-i-wszystko-jasne-w-naszym-klubie--52) +--- Dział: Varia - Hyde Park (http://smartklub.pl/f-varia-hyde-park--60) +--- Wątek: Track T-800 CDI (/t-track-t-800-cdi--15549) |
Track T-800 CDI - MariuszB - 09.10.2016 Nie jest to nowość ale nie znalazłem nic w archiwum a ciekawostka warta wzmianki... E.V.A Track T-800 CDI to moto (Enduro turystyczne) z silnikiem od Smarta i dedykowane raczej dla motocyklowych freak'ów - Produkcja Holandia - Przekładnia zastosowana to bezstopniowe CVT - Przeniesienie napędu na koło wałem - Hamulce od Brembo - Moc 48 KM / 2750 obr - Moment obr. 120 Nm - Spalanie 2.5 l./100 km - Cena 18 tyś.EUR. Track T-800 CDI - Kanapa - 09.10.2016 Wow - czyli Cdi nie tylko w samolotach był stosowany. Fajne info. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro RE: Track T-800 CDI - psuwacz - 09.10.2016 Ciekawe, ciekawe, szkoda, że pewnie nie upchnęłoby się tej przekładni do Smarta z przyczyn przestrzenno-/ehem/obciążeniowych. RE: Track T-800 CDI - MariuszB - 10.10.2016 (09.10.2016, 20:50)psuwacz napisał(a): Ciekawe, ciekawe, szkoda, że pewnie nie upchnęłoby się tej przekładni do Smarta z przyczyn przestrzenno-/ehem/obciążeniowych. Obciążeniowych znaczy masowych Zgadza się. Skrzynia ze sprzęgłem swoje waży. Poza tym należałoby dołożyć mechanizmy sterowania a to wszystko także waży. Zastosowanie CVT (nie znalazłem info ze specyfikacją) jest w tym przypadku lepszym wyborem. Moment obrotowy wymusza jednak potężne CVT, bardzie wytrzymałe na obciążenia od tych z nawet największych maxi skuterów. Ciekawy jest też rozmiar wydechu. Wydaje się, że ten zastosowany w F2 CDI jest >nadwymiarowy< Jeszcze filmik z jazd testowych gdzie można usłyszeć dobrze nam znany dźwięk CDI No i materiał z wyprawy do Argentyny na Track T-800 CDI gdzie uwidoczniona została konieczność wymiany pasa CVT |