Drżenie pedału gazu i dziwny syczący stuk czy ktoś wie co to ? - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 450 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-450-smart-fortwo--66) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--88) +----- Dział: Elementy wnętrza z elektryką (http://smartklub.pl/f-elementy-wnetrza-z-elektryka--117) +----- Wątek: Drżenie pedału gazu i dziwny syczący stuk czy ktoś wie co to ? (/t-drzenie-pedalu-gazu-i-dziwny-syczacy-stuk-czy-ktos-wie-co-to--4141) |
Drżenie pedału gazu i dziwny syczący stuk czy ktoś wie co to ? - marklar - 20.09.2011 F2 700 benzyna, Od pewnego czasu w momencie odpuszczenia gazu i hamowania silnikiem czuć delikatne podskakiwanie pedału gazu i słychać stuk połączony z sykiem w okolicach lewego przedniego koła.(chyba). Czy ktoś miał coś takiego albo ktoś wie co to może być ? Dzięki za wszelkie sugestie Odpowiedź: Drżenie pedału gazu i dziwny syczący stuk czy ktoś wie co to ? - andrzejmc - 23.09.2011 Sprawdż serwo (wspomaganie) hamulców czy nie jest dziurawe. Odpowiedź: Drżenie pedału gazu i dziwny syczący stuk czy ktoś wie co to ? - marklar - 30.09.2011 Mam też wrażenie że to od hamulców, co masz na myśli pisząc że dziurawe ? MIałem teorie, że to czujnik ABS podaje zły sygnał na koło, al emechanik mnie wyśmiał Dodam jeszcze że takie coś działo się zawsze przy porannym odpaleniu i było połączone z lekkim migoteniem konsoli i świateł. Ale było to tylko przez kilka sekund rano i nigdy więcej. Czytałem że ktoś już pisał o takim zjawisku i ktoś mu tłumaczył to 'ustawianiem się ESP, czy ABS". Jakkolwiek w żadnym innym samochodzie nie spotkałem się z takimi efektami. Odpowiedź: Drżenie pedału gazu i dziwny syczący stuk czy ktoś wie co to ? - marklar - 06.02.2012 No i się wyjaśniło. Nie będę pisał co myślę o mechanikach którzy uważają klienta za debila. Od początku miałem rację, Podczas jazdy zapaliła się kontrolka ESP i ABS i silnik przeszedł w stan awaryjny. Elektryk stwierdził błąd odczytu na tylnym lewym czujniku ABS, po wymontowaniu czujnika okazało się że jest bez zarzutu. A po dokładnym obejrzeniu pierścienia ABS okazało się że ma minimalne pęknięcie. Wymiana pierścienia rozwiązała problem, z którym bujałem się pół roku. Przy okazji - może się komuś przyda - wyświetlanie awarii ABS można skasować przez zatrzymanie, wyłączenie silnika. Włączenie silnika przejechanie kilku metrów do tyłu. Znowu wyłączenie silnika, włączenie i po chwili jazdy do przodu zgaśnie. pozdrawiam |