smartklub.pl
[454] Vtech tuning Brabus - Wersja do druku

+- smartklub.pl (http://smartklub.pl)
+-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54)
+--- Dział: Model 454 - smart forfour (http://smartklub.pl/f-model-454-smart-forfour--69)
+---- Dział: Tuning (http://smartklub.pl/f-tuning--98)
+---- Wątek: [454] Vtech tuning Brabus (/t-454-vtech-tuning-brabus--9585)

Strony: 1 2


Vtech tuning Brabus - Kanapa - 13.12.2012

Rolleyes

Niejaki Vtech - znany, bądź nieznany Very happy ujawnił, że może coś zmodził w przypadku F4 1.5t.
Dziadek maruda nie wierzy w słowo pisane: 295 KM (+118), 217 kW (+87).

Poszukiwany jest właściciel wyżej wymienionego modu w celu wymiany poglądów i doświadczeń. Beer


RE: Vtech tuning Brabus - smart452 - 14.12.2012

Mariusz, prześledź wykres załączony przez kolegów z Vtechu:

[Obrazek: chip_tuning_wykres_z_hamowni_1.5T_177hp_czip_mt.jpg]

Pomyliły im się chyba HP(horse power) z kW.
Przelicznik wg wikipedia.pl
1 HP = 550 funtów siły * stopa angielska / sekundę = 745,69987158227022 W = 1,0139 KM
Z wykresu wynika, że moc wzrosła z 165,3 HP do 201,8 HP, co w koniach mechanicznych daje wzrost o 37 KM ze 167,6 KM na 204,6 KM
W obowiązujących jednostkach układu SI wzrost mocy o 27,2kW z fabrycznych 123,3 kW na 150,5 kW

Z momentem obrotowym nie popełnili tego błędu bo i jednostki takie same Cool


Vtech tuning Brabus - Kanapa - 14.12.2012

Wykres znam - szkolny błąd. Za to bardzo niskie są opory na kołach - coś tu mi nie pasuje. :/
Interesuje mnie jak sprzęgło i skrzynia znoszą ten program.
Sprzęgło podobno siada przy pałowaniu tak jak w 452 lub jeszcze szybciej.


Sent from my iPhone using Tapatalk


RE: Vtech tuning Brabus - obwd-crash - 14.12.2012

Siada ale tylko wtedy gdy są szybkie starty i występuje długo poślizg, albo przy ostrej jeździe z maksymalną mocą, jeżeli sprzęgło nie ma odpowiedniej siły docisku na sprężynach by przenieść większa od pierwotnej /przewidzianej przez producentów/ moc.
Do podwyższonej mocy nadaje się tylko i wyłącznie odpowiednio dobrane lub zmodyfikowane sprzęgło.


RE: Vtech tuning Brabus - kenny - 14.12.2012

(14.12.2012, 10:01)obwd-crash napisał(a): Do podwyższonej mocy nadaje się tylko i wyłącznie odpowiednio dobrane lub zmodyfikowane sprzęgło.

Przy mocach do ok 250KM wystarcza mocniejszy docisk. Spieki i łopatki to dopiero przy wyczynie. Oczywiście zależy od średnicy tarczy.


Vtech tuning Brabus - Kanapa - 14.12.2012

Przy 200 Nm w Coltach CZT sprzęgło siada więc zmiana na wyczynowe może jest wyjściem. Koszt dedykowanego jednak zabija.


Sent from my iPhone using Tapatalk


RE: Vtech tuning Brabus - smart452 - 14.12.2012

(14.12.2012, 09:50)kanapa napisał(a): Wykres znam - szkolny błąd. Za to bardzo niskie są opory na kołach - coś tu mi nie pasuje. :/
...
Jaki szkolny błąd? Moim zdaniem to ściema, z fabrycznych 177 KM robią ok 205 KM a piszą o prawie 300 Hammer

(14.12.2012, 12:13)kenny napisał(a):
(14.12.2012, 10:01)obwd-crash napisał(a): Do podwyższonej mocy nadaje się tylko i wyłącznie odpowiednio dobrane lub zmodyfikowane sprzęgło.
Przy mocach do ok 250KM wystarcza mocniejszy docisk. Spieki i łopatki to dopiero przy wyczynie. Oczywiście zależy od średnicy tarczy.
Sprawa sprzęgła staje się krytyczna raczej przy wzroście maksymalnego momentu obrotowego, to on a nie moc maksymalna potrafi je "zabić".

pozdrawiam
smart452


RE: Vtech tuning Brabus - Kanapa - 15.12.2012

Dla MS2 - Nowy F4 w klubie

Przy tej pogodzie nie wyjadę w plener - muszą wystarczyć zdjęcia piwniczne.Razz


Angielski tuning Brabus - Kanapa - 21.12.2012

Angole coś popełnili.

Smart Brabus Forfour:
Standard: 177.4PS /6483rpm i 245Nm @ 3803rpm.
Remap: 202.0PS /6399rpm and 298Nm @ 3457rpm.
[Obrazek: 67339_451647134896084_1665427043_n.jpg]


RE: Vtech tuning Brabus - Redoctober - 11.05.2015

Panowie na czwartek jestem umówione w vtechu w Gdyni na zmianę softu. Jak będzie napiszę Pozdrawiam Jacek


Menu