[454] Vtech tuning Brabus - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 454 - smart forfour (http://smartklub.pl/f-model-454-smart-forfour--69) +---- Dział: Tuning (http://smartklub.pl/f-tuning--98) +---- Wątek: [454] Vtech tuning Brabus (/t-454-vtech-tuning-brabus--9585) Strony:
1
2
|
Vtech tuning Brabus - Kanapa - 13.12.2012 Niejaki Vtech - znany, bądź nieznany ujawnił, że może coś zmodził w przypadku F4 1.5t. Dziadek maruda nie wierzy w słowo pisane: 295 KM (+118), 217 kW (+87). Poszukiwany jest właściciel wyżej wymienionego modu w celu wymiany poglądów i doświadczeń. RE: Vtech tuning Brabus - smart452 - 14.12.2012 Mariusz, prześledź wykres załączony przez kolegów z Vtechu: Pomyliły im się chyba HP(horse power) z kW. Przelicznik wg wikipedia.pl 1 HP = 550 funtów siły * stopa angielska / sekundę = 745,69987158227022 W = 1,0139 KM Z wykresu wynika, że moc wzrosła z 165,3 HP do 201,8 HP, co w koniach mechanicznych daje wzrost o 37 KM ze 167,6 KM na 204,6 KM W obowiązujących jednostkach układu SI wzrost mocy o 27,2kW z fabrycznych 123,3 kW na 150,5 kW Z momentem obrotowym nie popełnili tego błędu bo i jednostki takie same Vtech tuning Brabus - Kanapa - 14.12.2012 Wykres znam - szkolny błąd. Za to bardzo niskie są opory na kołach - coś tu mi nie pasuje. :/ Interesuje mnie jak sprzęgło i skrzynia znoszą ten program. Sprzęgło podobno siada przy pałowaniu tak jak w 452 lub jeszcze szybciej. Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Vtech tuning Brabus - obwd-crash - 14.12.2012 Siada ale tylko wtedy gdy są szybkie starty i występuje długo poślizg, albo przy ostrej jeździe z maksymalną mocą, jeżeli sprzęgło nie ma odpowiedniej siły docisku na sprężynach by przenieść większa od pierwotnej /przewidzianej przez producentów/ moc. Do podwyższonej mocy nadaje się tylko i wyłącznie odpowiednio dobrane lub zmodyfikowane sprzęgło. RE: Vtech tuning Brabus - kenny - 14.12.2012 (14.12.2012, 10:01)obwd-crash napisał(a): Do podwyższonej mocy nadaje się tylko i wyłącznie odpowiednio dobrane lub zmodyfikowane sprzęgło. Przy mocach do ok 250KM wystarcza mocniejszy docisk. Spieki i łopatki to dopiero przy wyczynie. Oczywiście zależy od średnicy tarczy. Vtech tuning Brabus - Kanapa - 14.12.2012 Przy 200 Nm w Coltach CZT sprzęgło siada więc zmiana na wyczynowe może jest wyjściem. Koszt dedykowanego jednak zabija. Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Vtech tuning Brabus - smart452 - 14.12.2012 (14.12.2012, 09:50)kanapa napisał(a): Wykres znam - szkolny błąd. Za to bardzo niskie są opory na kołach - coś tu mi nie pasuje. :/Jaki szkolny błąd? Moim zdaniem to ściema, z fabrycznych 177 KM robią ok 205 KM a piszą o prawie 300 (14.12.2012, 12:13)kenny napisał(a):Sprawa sprzęgła staje się krytyczna raczej przy wzroście maksymalnego momentu obrotowego, to on a nie moc maksymalna potrafi je "zabić".(14.12.2012, 10:01)obwd-crash napisał(a): Do podwyższonej mocy nadaje się tylko i wyłącznie odpowiednio dobrane lub zmodyfikowane sprzęgło.Przy mocach do ok 250KM wystarcza mocniejszy docisk. Spieki i łopatki to dopiero przy wyczynie. Oczywiście zależy od średnicy tarczy. pozdrawiam smart452 RE: Vtech tuning Brabus - Kanapa - 15.12.2012 Dla MS2 - Nowy F4 w klubie Przy tej pogodzie nie wyjadę w plener - muszą wystarczyć zdjęcia piwniczne. Angielski tuning Brabus - Kanapa - 21.12.2012 Angole coś popełnili. Smart Brabus Forfour: Standard: 177.4PS /6483rpm i 245Nm @ 3803rpm. Remap: 202.0PS /6399rpm and 298Nm @ 3457rpm. RE: Vtech tuning Brabus - Redoctober - 11.05.2015 Panowie na czwartek jestem umówione w vtechu w Gdyni na zmianę softu. Jak będzie napiszę Pozdrawiam Jacek |